Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Prośba o analizę logów - stan silnika


superdziki

Recommended Posts

Proszę o analize logow Audi B5 kolegi silnik AVG

Przebieg licznikowy 195kkm / rzeczywisty 350kkm

Rok prod 2000

Od jakiegoś czasu na rozgrzanym silniku słychać jak coś mocno klekota, może ciut głośniej od strony turbo ale dokladnie nie wiadomo w każdym razie z silnika.

Okoliczny mechanik, stwierdził że to szklanki się tłuką :(

Auto w ogólnym stanie jak na ten przebieg bardzo dobrym, tylko ten silnik :confused4:

Jakiś większych kłopotów z silnikiem nie ma, błędów w silniku brak.

Ogólnie to nie wiadomo czy brać się za ten silnik, czy się opłaca inwestować czy jest zjechany, czy może sprzedać i szukać coś innego?

Może z logów winiknie coś więcej, a może konkretna przyczyna.

Poradzcie w jakim stanie ten silnik fachowym okiem

Poniżej logi

Logi dynamiczne

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68603.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68604.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68610.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68609.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68606.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68605.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68608.html

Logi statyczne

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68615.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68614.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68617.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68611.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68616.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68613.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68612.html

BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68619.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68620.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68621.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68622.html

Dzieki

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie nie jest źle. Kąt wtrysku do podregulowania, dawkę paliwa można zwiększyć. Przy dynamicznych pedał nie był wciśnięty do podłogi, dobrze by było je poprawić. Przepływomierz trochę tnie, ale może być to spowodowane lekko przycinającą się zmienną geometrią i falującym przez to ciśnieniem doładowania (jednak tu do diagnozy potrzebne są poprawne logi dynamiczne).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...