Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prośba o analizę logów - stan silnika


superdziki

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analize logow Audi B5 kolegi silnik AVG

Przebieg licznikowy 195kkm / rzeczywisty 350kkm

Rok prod 2000

Od jakiegoś czasu na rozgrzanym silniku słychać jak coś mocno klekota, może ciut głośniej od strony turbo ale dokladnie nie wiadomo w każdym razie z silnika.

Okoliczny mechanik, stwierdził że to szklanki się tłuką :(

Auto w ogólnym stanie jak na ten przebieg bardzo dobrym, tylko ten silnik :confused4:

Jakiś większych kłopotów z silnikiem nie ma, błędów w silniku brak.

Ogólnie to nie wiadomo czy brać się za ten silnik, czy się opłaca inwestować czy jest zjechany, czy może sprzedać i szukać coś innego?

Może z logów winiknie coś więcej, a może konkretna przyczyna.

Poradzcie w jakim stanie ten silnik fachowym okiem

Poniżej logi

Logi dynamiczne

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68603.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68604.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68610.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68609.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68606.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68605.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68608.html

Logi statyczne

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68615.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68614.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68617.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68611.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68616.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68613.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68612.html

BS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68619.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68620.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68621.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68622.html

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie jest źle. Kąt wtrysku do podregulowania, dawkę paliwa można zwiększyć. Przy dynamicznych pedał nie był wciśnięty do podłogi, dobrze by było je poprawić. Przepływomierz trochę tnie, ale może być to spowodowane lekko przycinającą się zmienną geometrią i falującym przez to ciśnieniem doładowania (jednak tu do diagnozy potrzebne są poprawne logi dynamiczne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...