superdziki 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Proszę o analize logow Audi B5 kolegi silnik AVG Przebieg licznikowy 195kkm / rzeczywisty 350kkm Rok prod 2000 Od jakiegoś czasu na rozgrzanym silniku słychać jak coś mocno klekota, może ciut głośniej od strony turbo ale dokladnie nie wiadomo w każdym razie z silnika. Okoliczny mechanik, stwierdził że to szklanki się tłuką Auto w ogólnym stanie jak na ten przebieg bardzo dobrym, tylko ten silnik Jakiś większych kłopotów z silnikiem nie ma, błędów w silniku brak. Ogólnie to nie wiadomo czy brać się za ten silnik, czy się opłaca inwestować czy jest zjechany, czy może sprzedać i szukać coś innego? Może z logów winiknie coś więcej, a może konkretna przyczyna. Poradzcie w jakim stanie ten silnik fachowym okiem Poniżej logi Logi dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68603.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68604.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68610.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68609.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68606.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68605.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68608.html Logi statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68615.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68614.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68617.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68611.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68616.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68613.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68612.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68619.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68620.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68621.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/superdziki_68622.html Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ossek 1 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Ogólnie nie jest źle. Kąt wtrysku do podregulowania, dawkę paliwa można zwiększyć. Przy dynamicznych pedał nie był wciśnięty do podłogi, dobrze by było je poprawić. Przepływomierz trochę tnie, ale może być to spowodowane lekko przycinającą się zmienną geometrią i falującym przez to ciśnieniem doładowania (jednak tu do diagnozy potrzebne są poprawne logi dynamiczne). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now