Dawids Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam wszystkich mam problem a mianowicie klimatyzacja ze strony kierowcy wieje na zimno a ze strony pasażera jest piekło nie idzie wytrzymać próbowałem już różnych ustawień temperatury i to nic nie daje ze strony kierowcy robi się lekko ciepło dopiero jak nastawie na 26. Natomiast ze strony pasażera jest cały czas gorąco nawet przy nastawie na LO. POMOCY!!
wrclaguna Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Pasuje kompa podłaczyc i sprawdzić błedy moze któryś silniczek klap w klimatroniku sie zaciął To sie stało tak nagle ? W sumie tematow jest multum na FORUM o takim samym problemie wystarczy poszukać
Dawids Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 Tak wiem że tematów jest na forum ale jakoś nic mi nie pasuje a stało się nagle wczoraj po przejechaniu jakiś 100 km na siedzeniu pasażera grzało a u mnie chłodził kombinowałem z temperaturami ale tam tak się nagrzewało że aż cała deska była gorąca i musiałem wyłączyć cały nawie. Jutro jadę na kompa zobaczymy.
krystian821 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Na 100% zaciety silniczek klapy albo potencjometr uwalony,mialem w swojej B6 tak samo pomogly nastawy podtawowe Tu masz instrukcje jak to zrobic: Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO: Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji. Dalej 07 Kodowanie Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings. Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO. 04 - Basic Settings n Potwierdzasz n Wpisujesz numer grupy 001 n Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a U mnie pomoglo za 3 razem klapa widocznie sie skleila,wczesniej mialem blad dot silniczka
Dawids Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 I to się chwali dobra i porządnie opisana rada bardzo dziękuje jutro tak zrobię jak tylko się podłącze i napisze co wyszło.
DżedajGrd Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Koledzy podepnę się do tematu gdyż też chcę zrobić nastawy podstawowe (nie mam błędów w climatroniku ale wnerwiają mnie dziwne dzięki spod deski i samoczynne przestawianie się klap) Moje pytanko w opisie nastaw podstawowych BS jest napisane klima włączona. Teraz u mnie jest ok -1C więc klima się nie włączy. Dobrze myślę ?
waldi_007 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Kolego dźwięk klapek ci nie zniknie. Nawet nastawy nie pomogą. Robiłem kilka razy. A co do problemu kolegi z 1 posta- silniczek klapy ciepło-zimno albo zacięty albo potencjometr uwalony. wymiana ciężka ale z dobrym pomysłem szybko pójdzie. koszt silniczka też nie wielki ok 100 zł na allegro
DżedajGrd Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Kolego waldi_007 ja dzisiaj miałem chwilkę i zrobiłem nastawy podstawowe i pomogło za pierwszym strzałem Już nie pykają sobie silniczki co chwilę same od siebie mam nadzieję, że na długo :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się