Jump to content
IGNORED

[ALL B7] Lewa zimna prawa gorąca


Dawids

Recommended Posts

Witam wszystkich mam problem a mianowicie klimatyzacja ze strony kierowcy wieje na zimno a ze strony pasażera jest piekło nie idzie wytrzymać próbowałem już różnych ustawień temperatury i to nic nie daje ze strony kierowcy robi się lekko ciepło dopiero jak nastawie na 26. Natomiast ze strony pasażera jest cały czas gorąco nawet przy nastawie na LO. POMOCY!!

Link to comment
Share on other sites

Pasuje kompa podłaczyc i sprawdzić błedy moze któryś silniczek klap w klimatroniku sie zaciął :confused4:

To sie stało tak nagle ?

W sumie tematow jest multum na FORUM o takim samym problemie wystarczy poszukać :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Tak wiem że tematów jest na forum ale jakoś nic mi nie pasuje a stało się nagle wczoraj po przejechaniu jakiś 100 km na siedzeniu pasażera grzało a u mnie chłodził kombinowałem z temperaturami ale tam tak się nagrzewało że aż cała deska była gorąca i musiałem wyłączyć cały nawie. Jutro jadę na kompa zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Na 100% zaciety silniczek klapy albo potencjometr uwalony,mialem w swojej B6 tak samo pomogly nastawy podtawowe

Tu masz instrukcje jak to zrobic:

Podłączasz VAG

Uruchamiasz silnik.

Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO:

Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji.

Dalej 07 Kodowanie

Wpisujesz wartość i potwierdzasz.

Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings.

Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO.

04 - Basic Settings n

Potwierdzasz n

Wpisujesz numer grupy 001 n

Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. n

Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.

Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).

Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a

U mnie pomoglo za 3 razem klapa widocznie sie skleila,wczesniej mialem blad dot silniczka

Link to comment
Share on other sites

I to się chwali dobra i porządnie opisana rada bardzo dziękuje jutro tak zrobię jak tylko się podłącze i napisze co wyszło.

Link to comment
Share on other sites

Koledzy podepnę się do tematu gdyż też chcę zrobić nastawy podstawowe (nie mam błędów w climatroniku ale wnerwiają mnie dziwne dzięki spod deski i samoczynne przestawianie się klap)

Moje pytanko w opisie nastaw podstawowych BS jest napisane klima włączona. Teraz u mnie jest ok -1C więc klima się nie włączy. Dobrze myślę ? :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Kolego dźwięk klapek ci nie zniknie. Nawet nastawy nie pomogą. Robiłem kilka razy. A co do problemu kolegi z 1 posta- silniczek klapy ciepło-zimno albo zacięty albo potencjometr uwalony. wymiana ciężka ale z dobrym pomysłem szybko pójdzie.;) koszt silniczka też nie wielki ok 100 zł na allegro

Link to comment
Share on other sites

Kolego waldi_007 ja dzisiaj miałem chwilkę i zrobiłem nastawy podstawowe i pomogło za pierwszym strzałem :cool1:

Już nie pykają sobie silniczki co chwilę same od siebie :decayed: mam nadzieję, że na długo :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...