Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] 16500 - P0116 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Intermittent


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
     P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Może mi ktoś pokazać na jakimś obrazku gdzie jest ten czujnik ? Auto zachowuję się normalnie, na desce temp. ok. Czy to oznacza początek końca czujnika ?

Opublikowano

Intermittent - czyli sporadyczny błąd. Być może wywaliło błąd przy niskim napięciu. Jeżeli wszystko ok - tj temperatura to powinno być :good:

Opublikowano

z tyłu za głowicą w trójniku 4-pinowy, skasuj błąd i obserwuj na Vag-u wskazania

Opublikowano

Już kiedyś go skasowałem.

Opublikowano

Jego się wykręca czy jak ?

Opublikowano

jest wciskany i zabezpieczany zawleczką

Opublikowano

Tak się wetnę trochę do tematu :D

Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony?

Opublikowano

Tak się wetnę trochę do tematu :D

Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony?

Może...może wysyłać błędne dane do ecu

Opublikowano

Czasem gdy jadę po parkingu, i przyspieszam i szybko wcisnę sprzęgło to obroty mi się zaczynają wahać w przedziale 700-1100 tak ze 3 razy i sie stabilizują. Innych błędów nie mam.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 20:07_________________________________________________Ostatnio jak na mrozie sprawdzałem czy mi płyny nie zamarzły krzywo zakręciłem korek zbiornika płyny chłodniczego. Stojąc na światłach po przygazowaniu słychać było przez pare sekund bulgotanie. Odkręciłem jeszcze raz zaryzykowałem i placem sprawdziłem ciepło płynu gorący ale dało sie wytrzymać. Co do czujnika VAG pokazuje 100*C na desce równe 90*. Jutro czas na wymianę, jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ?

Opublikowano

jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ?

Spokojnie :good: Wypinasz wiązke, wysuwasz zawleczkę, wyjmujesz stary czujnik z oringiem, wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, zawleczk, wiązka i gotowe ... ale nie rób tego na ciepłym silniku i nie odkręcaj przy wymianie korka w zbiorniku a nic płynu ci nie ucieknie.

Opublikowano

Kupiłem dziś oryginał, 6U0 919 501B EH2 39-11 ale: jest on niebieski i wygląda tak:

wsqu6c.jpg

24fb6yt.jpg

U mnie z tego co patrzyłem jest zielony.

Chciałem pod sklepem go wymontować ale trysnął mi płyn. Czy ten który kupiłem odpowiada zielonemu ?

Opublikowano

U mnie też jest zielony i wygląda całkiem inaczej. Obawiam się, że kostka nie wejdzie na ten czujnik :confused4:

Opublikowano

Wtyczka chyba się zgadza, brakuje tylko tego dzibuka

ws_serve_pic.php?n=5032331513141513145814131458161418162211404637&i=14131115161711141415111513&s=dbd9237e3198d30d994b18253760430d

Jak silnik ostygnie spróbuje jeszcze raz.

Opublikowano

Wtyczka na pewno nie pasuje..

tempcx3.jpg Tak wygląda oryginalny czujnik.

g262aymao3.png A tak wygląda wtyczka do czujnika.

Opublikowano

U mnie jest inna.

Opublikowano

Kurde, przecież Ty masz B5 a ja ciągle o B6 mówię :E

Opublikowano

Wymieniony. Wszystko gra (chyba). Wylało się trochę płynu, czy nie zapowietrzyłem układu ?

oto stary, chyba podróbka jakaś bo nigdzie nie ma znaku OOOO ani numerów.

15med92.jpg

kd0bc1.jpg

Wieczorem jak całkiem ostygnie silnik pójdę zrobić logi.

Oto wskazania starego czujnika omomierzem:

1 para pinów 860 Ohm

2 para pinów 1800 Ohm w temp. pokojowej.

Czyli dobrze wskazuje :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...