virus191 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Może mi ktoś pokazać na jakimś obrazku gdzie jest ten czujnik ? Auto zachowuję się normalnie, na desce temp. ok. Czy to oznacza początek końca czujnika ?
Chowix Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Intermittent - czyli sporadyczny błąd. Być może wywaliło błąd przy niskim napięciu. Jeżeli wszystko ok - tj temperatura to powinno być
bartek1605 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 z tyłu za głowicą w trójniku 4-pinowy, skasuj błąd i obserwuj na Vag-u wskazania
grzes1150 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Sprawdź wiązke / wtyczke albo wymień czujnik.
virus191 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2012 Jego się wykręca czy jak ?
bartek1605 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 jest wciskany i zabezpieczany zawleczką
Marks2004 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 takie coś to jest http://www.skodexauto.pl/Zastosowania/allegro/zdjecia/czujnik/20.JPG
Fr0styyy. Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Tak się wetnę trochę do tematu Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony?
grzes1150 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Tak się wetnę trochę do tematu Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony? Może...może wysyłać błędne dane do ecu
virus191 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Czasem gdy jadę po parkingu, i przyspieszam i szybko wcisnę sprzęgło to obroty mi się zaczynają wahać w przedziale 700-1100 tak ze 3 razy i sie stabilizują. Innych błędów nie mam.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 20:07_________________________________________________Ostatnio jak na mrozie sprawdzałem czy mi płyny nie zamarzły krzywo zakręciłem korek zbiornika płyny chłodniczego. Stojąc na światłach po przygazowaniu słychać było przez pare sekund bulgotanie. Odkręciłem jeszcze raz zaryzykowałem i placem sprawdziłem ciepło płynu gorący ale dało sie wytrzymać. Co do czujnika VAG pokazuje 100*C na desce równe 90*. Jutro czas na wymianę, jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ?
grzes1150 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ? Spokojnie Wypinasz wiązke, wysuwasz zawleczkę, wyjmujesz stary czujnik z oringiem, wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, zawleczk, wiązka i gotowe ... ale nie rób tego na ciepłym silniku i nie odkręcaj przy wymianie korka w zbiorniku a nic płynu ci nie ucieknie.
virus191 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Kupiłem dziś oryginał, 6U0 919 501B EH2 39-11 ale: jest on niebieski i wygląda tak: U mnie z tego co patrzyłem jest zielony. Chciałem pod sklepem go wymontować ale trysnął mi płyn. Czy ten który kupiłem odpowiada zielonemu ?
Fr0styyy. Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 U mnie też jest zielony i wygląda całkiem inaczej. Obawiam się, że kostka nie wejdzie na ten czujnik
virus191 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Wtyczka chyba się zgadza, brakuje tylko tego dzibuka Jak silnik ostygnie spróbuje jeszcze raz.
Fr0styyy. Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Wtyczka na pewno nie pasuje.. Tak wygląda oryginalny czujnik. A tak wygląda wtyczka do czujnika.
Fr0styyy. Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Kurde, przecież Ty masz B5 a ja ciągle o B6 mówię :E
virus191 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Wymieniony. Wszystko gra (chyba). Wylało się trochę płynu, czy nie zapowietrzyłem układu ? oto stary, chyba podróbka jakaś bo nigdzie nie ma znaku OOOO ani numerów. Wieczorem jak całkiem ostygnie silnik pójdę zrobić logi. Oto wskazania starego czujnika omomierzem: 1 para pinów 860 Ohm 2 para pinów 1800 Ohm w temp. pokojowej. Czyli dobrze wskazuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się