virus191 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Może mi ktoś pokazać na jakimś obrazku gdzie jest ten czujnik ? Auto zachowuję się normalnie, na desce temp. ok. Czy to oznacza początek końca czujnika ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chowix Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Intermittent - czyli sporadyczny błąd. Być może wywaliło błąd przy niskim napięciu. Jeżeli wszystko ok - tj temperatura to powinno być Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek1605 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 z tyłu za głowicą w trójniku 4-pinowy, skasuj błąd i obserwuj na Vag-u wskazania Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Już kiedyś go skasowałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes1150 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Sprawdź wiązke / wtyczke albo wymień czujnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Jego się wykręca czy jak ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek1605 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 jest wciskany i zabezpieczany zawleczką Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marks2004 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 takie coś to jest http://www.skodexauto.pl/Zastosowania/allegro/zdjecia/czujnik/20.JPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek1605 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Złącze Wygląd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0styyy. Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Tak się wetnę trochę do tematu Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes1150 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Tak się wetnę trochę do tematu Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony? Może...może wysyłać błędne dane do ecu Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted February 5, 2012 Author Share Posted February 5, 2012 Czasem gdy jadę po parkingu, i przyspieszam i szybko wcisnę sprzęgło to obroty mi się zaczynają wahać w przedziale 700-1100 tak ze 3 razy i sie stabilizują. Innych błędów nie mam.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 20:07_________________________________________________Ostatnio jak na mrozie sprawdzałem czy mi płyny nie zamarzły krzywo zakręciłem korek zbiornika płyny chłodniczego. Stojąc na światłach po przygazowaniu słychać było przez pare sekund bulgotanie. Odkręciłem jeszcze raz zaryzykowałem i placem sprawdziłem ciepło płynu gorący ale dało sie wytrzymać. Co do czujnika VAG pokazuje 100*C na desce równe 90*. Jutro czas na wymianę, jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes1150 Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ? Spokojnie Wypinasz wiązke, wysuwasz zawleczkę, wyjmujesz stary czujnik z oringiem, wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, zawleczk, wiązka i gotowe ... ale nie rób tego na ciepłym silniku i nie odkręcaj przy wymianie korka w zbiorniku a nic płynu ci nie ucieknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted February 10, 2012 Author Share Posted February 10, 2012 Kupiłem dziś oryginał, 6U0 919 501B EH2 39-11 ale: jest on niebieski i wygląda tak: U mnie z tego co patrzyłem jest zielony. Chciałem pod sklepem go wymontować ale trysnął mi płyn. Czy ten który kupiłem odpowiada zielonemu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0styyy. Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 U mnie też jest zielony i wygląda całkiem inaczej. Obawiam się, że kostka nie wejdzie na ten czujnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted February 10, 2012 Author Share Posted February 10, 2012 Wtyczka chyba się zgadza, brakuje tylko tego dzibuka Jak silnik ostygnie spróbuje jeszcze raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0styyy. Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Wtyczka na pewno nie pasuje.. Tak wygląda oryginalny czujnik. A tak wygląda wtyczka do czujnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted February 10, 2012 Author Share Posted February 10, 2012 U mnie jest inna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr0styyy. Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Kurde, przecież Ty masz B5 a ja ciągle o B6 mówię :E Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus191 Posted February 10, 2012 Author Share Posted February 10, 2012 Wymieniony. Wszystko gra (chyba). Wylało się trochę płynu, czy nie zapowietrzyłem układu ? oto stary, chyba podróbka jakaś bo nigdzie nie ma znaku OOOO ani numerów. Wieczorem jak całkiem ostygnie silnik pójdę zrobić logi. Oto wskazania starego czujnika omomierzem: 1 para pinów 860 Ohm 2 para pinów 1800 Ohm w temp. pokojowej. Czyli dobrze wskazuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now