Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] 16500 - P0116 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) Intermittent


virus191

Recommended Posts

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
     P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Może mi ktoś pokazać na jakimś obrazku gdzie jest ten czujnik ? Auto zachowuję się normalnie, na desce temp. ok. Czy to oznacza początek końca czujnika ?

Link to comment
Share on other sites

Intermittent - czyli sporadyczny błąd. Być może wywaliło błąd przy niskim napięciu. Jeżeli wszystko ok - tj temperatura to powinno być :good:

Link to comment
Share on other sites

z tyłu za głowicą w trójniku 4-pinowy, skasuj błąd i obserwuj na Vag-u wskazania

Link to comment
Share on other sites

Tak się wetnę trochę do tematu :D

Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony?

Link to comment
Share on other sites

Tak się wetnę trochę do tematu :D

Jeżeli w VAGu nie wywala błędu G62, to i tak może on być uszkodzony?

Może...może wysyłać błędne dane do ecu

Link to comment
Share on other sites

Czasem gdy jadę po parkingu, i przyspieszam i szybko wcisnę sprzęgło to obroty mi się zaczynają wahać w przedziale 700-1100 tak ze 3 razy i sie stabilizują. Innych błędów nie mam.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 20:07_________________________________________________Ostatnio jak na mrozie sprawdzałem czy mi płyny nie zamarzły krzywo zakręciłem korek zbiornika płyny chłodniczego. Stojąc na światłach po przygazowaniu słychać było przez pare sekund bulgotanie. Odkręciłem jeszcze raz zaryzykowałem i placem sprawdziłem ciepło płynu gorący ale dało sie wytrzymać. Co do czujnika VAG pokazuje 100*C na desce równe 90*. Jutro czas na wymianę, jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ?

Link to comment
Share on other sites

jestem w stanie zrobić to sam "pod blokiem" ?

Spokojnie :good: Wypinasz wiązke, wysuwasz zawleczkę, wyjmujesz stary czujnik z oringiem, wkładasz nowy czujnik z nowym oringiem, zawleczk, wiązka i gotowe ... ale nie rób tego na ciepłym silniku i nie odkręcaj przy wymianie korka w zbiorniku a nic płynu ci nie ucieknie.

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem dziś oryginał, 6U0 919 501B EH2 39-11 ale: jest on niebieski i wygląda tak:

wsqu6c.jpg

24fb6yt.jpg

U mnie z tego co patrzyłem jest zielony.

Chciałem pod sklepem go wymontować ale trysnął mi płyn. Czy ten który kupiłem odpowiada zielonemu ?

Link to comment
Share on other sites

U mnie też jest zielony i wygląda całkiem inaczej. Obawiam się, że kostka nie wejdzie na ten czujnik :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Wtyczka chyba się zgadza, brakuje tylko tego dzibuka

ws_serve_pic.php?n=5032331513141513145814131458161418162211404637&i=14131115161711141415111513&s=dbd9237e3198d30d994b18253760430d

Jak silnik ostygnie spróbuje jeszcze raz.

Link to comment
Share on other sites

Wtyczka na pewno nie pasuje..

tempcx3.jpg Tak wygląda oryginalny czujnik.

g262aymao3.png A tak wygląda wtyczka do czujnika.

Link to comment
Share on other sites

Kurde, przecież Ty masz B5 a ja ciągle o B6 mówię :E

Link to comment
Share on other sites

Wymieniony. Wszystko gra (chyba). Wylało się trochę płynu, czy nie zapowietrzyłem układu ?

oto stary, chyba podróbka jakaś bo nigdzie nie ma znaku OOOO ani numerów.

15med92.jpg

kd0bc1.jpg

Wieczorem jak całkiem ostygnie silnik pójdę zrobić logi.

Oto wskazania starego czujnika omomierzem:

1 para pinów 860 Ohm

2 para pinów 1800 Ohm w temp. pokojowej.

Czyli dobrze wskazuje :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...