Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Bicie przedniego, prawego koła jaka jest przyczyna?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Szukam przyczyny bicia prawego, przedniego koła czy to może być łożysko? W dniu 16.02 mam przegląd techniczny i nie wiem co mam robić czy poczekać do przeglądu i po przeglądzie wymienić łożysko jak mi powiedzą co jest dokładnie? Dzieje się to tak kiedy na dużym rondzie zaczyna bić przy 30-40km/h i przy prędkości ponad 100km/h tak jakby szybko biło ale nie mam pojęcia czy to łożysko, może ktoś miał taki przypadek?

Jeżdżę na stalówce zimówki 15"

Opublikowano

może być łożysko, gałka, może głupie ale sprwdz ja miałem szpilki popuszczone.tak mi fachowiec na wulkanizacji dokręcił. :wallbash:

Opublikowano

wyważałeś koło ?? może być opona "strzelona", zamień z tyłem i zobacz co się dzieje, łożysko bardziej huczy niż bije

Opublikowano

To miałem na myśli huczy ale napisałem bije no ale zamienię z tyłem jak znajdę wolny dzień ale na 90% podejrzewam, że to łożysko.

Opublikowano

jeżeli huczy to raczej na pewno łożysko, możesz to jeszcze zweryfikować na jakiejś wolnej przestrzeni skręcając w prawo i lewo podczas jazdy, hałas powinien się nasilić

Opublikowano

Podłączam się do wątku. Ja zmieniałem oba łożyska w sierpniu, najechane mam około 20 tyś i problem powraca, rytmiczne huczenie z prawej strony. Skrzynia sprawdzona i wygląda ok. Możliwe, że ktoś nalał hipolu 75w90 bo jest taki gęsty jak kiedyś we fieście zmieniałem ale dolałem właściwego i mam zamiar obserwować. Huczenie nasila się przy skręcie w lewo i koncentruje się w okolicy prawego przedniego koła, luzów brak. Ostatnio robiłem na raty tj jeden dzień lewe i 1 prawe (łożyska zakładane na prasie u mechanika) i po wymianie lewego hałas ustał a prawe zrobiłem dla świętego spokoju Głowie się teraz, za które się brać, wtedy też myślałem ,że to prawe. Podczas wymiany tego lewego łożyska okazało się, że amortyzator był odkręcony od wahacza, teraz wszystko sprawdzałem i raczej wszystko się trzyma ok. Oglądałem piastę podczas pracy i żadnych bić nie ma, felga bije minimalnie ale na oponie już jest idealnie równo, na kierownicy nić nie czuć, hamulce wyglądają ok, biorą równo, Auto ma jeszcze papier z niemieckiej Dekry. Łożyska zakładałem RVLa, wiem, że szału nie ma ale złom to to nie jest, żeby po 20000 km padło?! Co może być przyczyną? Czy położenie tarczy względem piasty jest istotne? Książka każe pilnować, ja nie pilnowałem i tez mnie to zastanawia. Dodam, że auto na pewno było lekko bite albo bardzo mocno i gdzieś w połowie jest dospawane ale jedzie równo, nie narzekam :)

Co w ogóle sądzicie o łożyskach RVL, wiem, że to konfekcjoner ale słyszałem, że niezłe są

Jeśli nie RVL to co? ekonomicznie zwłaszcza...

Opublikowano

Witam,

Byłem dzisiaj na przeglądzie technicznym i diagnosta pokazał mi pod autem, że osłona przegubu jest w złym stanie i może pęknąć - widziałem jak jest ona brudna jakimś olejem czy czymś tam i kazał wymienić osłonę z lewego koła w dodatku mówił, że zawieszenie jest dobre także wydaje się, że huczenie przy skręcie w lewo to wina osłony teraz pytanie do Was z jakiej firmy osłony i przegub kupić? Potrzebuje wiedzieć jak najszybciej by potem wymienić. Z góry dziękuje.

Opublikowano

A moze poprostu sniegu nabibo od wewnetrznej strony felgi? Czesta przypadlosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...