Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Dziwne drżenie kierownicy przy 100 km/h


rzeźnik.
 Share

Recommended Posts

witam mam problem jak w temacie jeśli ktoś coś może doradzić to będe wdzięczny . felgi 17 proste , nowe opony good year f1 235/45 i przy setce pojawia się problem ,mianowicie kierownica delikatnie drży ale w momencie jak minimalnie skręce nią w lewo lub prawo . Koła oczywiście wyważone ale dodać muszę że mam dystanse 20mm na każdym bo poprzedni właściciel zamontował felgi et 56 (z a3) i bez dystansa nie podejdzie . spasowanie całego zestawu koło dystans piasta też nie wykazuje żadnych luzów , no może między dystansem a piastą jakieś 0,5-1mm . co może być przyczyną ? :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Czy opony na wywazarce nie wykazywaly zadnego bicia?

Ja ostatnio mialem tak, ze felgi byly proste, a tylnie opony zlapaly delikatne bicie (gora/dol) i sie poprostu nie dalo jezdzic... a obstawialem wszystko lacznie z poloskami.

Moze byc to tez problem tych dystansow...

Link to comment
Share on other sites

Moje tez byly wywazone idealnie na maszynie, ale bicie widac bylo tylko "ludzkim okiem"...

Rozumiem, ze jak jezdziles na zimowych (bez dystansow), to wszystko bylo ok?

Jak masz mozliwosc to przeloz kolka na zimowe (nie zdejmujac dystansow) i wtedy sie problem wyjasni pewnie :)

Link to comment
Share on other sites

No i jeszcze jedno... zacznij od przednich kol.

U mnie bicie na tylnej osi wyczuwalne bylo tez w fotelach kierowcy i pasazera (drgania, mrowienie :naughty: ), na kierownicy mniej...

Link to comment
Share on other sites

U mnie bicie na tylnej osi wyczuwalne bylo tez w fotelach kierowcy i pasazera (drgania, mrowienie naughty ), na kierownicy mniej...

a powiedz mi... było słychac tez takie nieprzyjemne buczenie z tyłu ??

Link to comment
Share on other sites

rzeźnik, zmieniales te kola na inne w koncu?

Link to comment
Share on other sites

ja obstawiam dystanse, oponki kupiles u mnie wiec sa wporzadku! tym bardziej ze nie bylo problemu z wywazeniem, a jesli z opona jest cos nie tak to wyjdzie to natychmiast na maszynie co do rozmiaru to 235/45/17 f1 gsd3 to goodyeary produkcji niemieckiej wiec odpada niekompetencja chinczykow. Uwazam ze zakladajac dystanse przydaloby sie sprawdzic zbierznosc, tym bardziej ze twoja przypadlosc wystepuje przy skrecie.

Link to comment
Share on other sites

no może między dystansem a piastą jakieś 0,5-1mm

dlatego ze masz róznice na piaście 0,5 albo 1 mm :)

i bedzie biło :) delikatnie bo delikatnie ale bedzie

Link to comment
Share on other sites

hmmm sugerujac sie tym co Ja miałem wczesniej tez obstawiam ze to dystanse..... Mialem wcześniej załozone dystanse przód 15 mm tył 17 mm i sie okazało ze na przodzie kołnierz z piasty wypychał kołnierz centrujący z dystansu przez co wszytsko drgało przy wyzszych predkosciach....

Link to comment
Share on other sites

hmm więc dzisiaj doktoryzowałem się z kolegą wulkanizatorem na moich kółkach i niewiele zdziałaliśmy . Obstawiam jednak że to jedna z opon daje lekko w kość bo na prościutkiej feldze chodzi góra dół w zakresie ok 2mm ,sam już nie wiem .W sumie można powiedzieć że tylko jedna kręci się idealnie .Ta gumka która tak lata ma też sporo ciężarków , bodajże 80 gram . w poniedziałek dalsza częśc badań :confused4: .Być może dystanse też są lipne ale niestety bez tego felgi nie założę . najchętniej kupiłbym ori z a4 a nie a3 . Cuber? sprzedajesz swoje ? albo może miałbyś możliwość pożyczenia kółek na dzień oddam zważone i z dobrą gorzałą :naughty:

Link to comment
Share on other sites

A nie mozesz wrzucic zimowych kolek na te dystanse? W czym problem?

Obstawiam jednak że to jedna z opon daje lekko w kość bo na prościutkiej feldze chodzi góra dół w zakresie ok 2mm ,sam już nie wiem

Hmmm? 2mm? Mierzyles? :decayed:

Zapytam powaznie - czy to bicie gora/dol jest zauwazalne i wyrazne? Czy szukasz duchow?

W moim przypadku bicie bylo wyraznie widac, gdy kolo krecilo sie na wywazarce, ale czy to bylo 2mm czy 5mm to nie mam bladego pojecia. :cool:

Link to comment
Share on other sites

założyłem zimówki na dystansie i napieprzało , może ciut mniej ale jednak , a opona chodzi góra dół i jest to dokładnie widoczne , z chęcią bym pożyczył pewnych dystansów :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Coz... moze byc tez tak, ze masz lipny dystans, ktory daje taki a nie inny efekt i dzieki niemu zalatwiles sobie nowa opone...

Ja do dzis nie wiem jak zabilem swoje dwie (obie na tylniej osi) :confused4:

Link to comment
Share on other sites

nie mogłem zabić dystansem opon bo latała już na maszynie przed założeniem na auto ale myślalem że nie będzie to miało wpływu . w poniedziałek dalsza część badań

Link to comment
Share on other sites

, z chęcią bym pożyczył pewnych dystansów :confused4:

przyjedz na spota weźmiesz sobie moje i pojezdzisz chwile jak coś :gwizdanie:

troszke tylko przekładania bedzie no ale damy rade :th:

Link to comment
Share on other sites

no dzięki wielkie cuber ale chyba nie dam rady wpaść w niedziele na spota może w tygodniu jakbyś był tak miły :rolleyes: i chciał dobry prezent w płynie ,byłbym b. wdzięczny . mam rozumieć że te dystanse masz u siebie w samochodzie ? a nad sprzedażą się zastanów :gwizdanie: [br]Dopisany: 05 Kwiecień 2008, 20:06 _________________________________________________no na razie w lekko martwym punkcie jestem :gwizdanie: czekam na idealnie dopasowane dystanse i się okaże . mam nadzieję że to wystarczy .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...