Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 AFN] Analiza logów - ciąg dalszy


Gość zdeniu

Rekomendowane odpowiedzi

zdeniu, przeplywka juz ogranicza dawke paliwa. Kwalifikuje sie raczej do wymiany bo chyba umycie jej nic nie pomoze. Jakies dziwne cisnienie doladowania masz, nie wiem czemu. U mnie podchodzi pod 1950-2150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, a ta grupa 008 Cię nie martwi ?

nie martwi bo wogole sie na tym nie znam

dlatego tu dalem logi aby sie czegos konkretnego dowiedziec

do tej pory wsyscy tylko snuli domysly

dlatego zrobilem owe logi

:oops: Ale mi się dostało :cool:

ja się zbyt tez nie znam. Ale według mnie w 008 wyraźnie widać, że LMM jest do wymiany

Ostatnia kolumna powinna być większa od przedostatniej. Największa ma być ta pierwsza (ilość paliwa "zażądana" przez kierownika)

Faktycznie w grupie 011 coś mało ciśnienia...

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_VE.html

Aaaj, a błędy jakieś są ? Czy nic nie ma ?

Wiesz gdzie znaleźć 'sztangę' od turbo ? Jeśli tak zobacz czy się rusza po odpalniu...

Aaa. Czy czasem nie ciągnie Ci od jakiejś wartości obrotów ?

Bo tak chyba z logów wynika, że dobrze jedzie gdzieś grubo powyżej 2000 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się zbyt tez nie znam. Ale według mnie w 008 wyraźnie widać, że LMM jest do wymiany

Ostatnia kolumna powinna być większa od przedostatniej. Największa ma być ta pierwsza (ilość paliwa "zażądana" przez kierownika)

a ja nadal nie wiem o co chodzi

nie wiem co to LMM co to kierownic itp.itd.

Faktycznie w grupie 011 coś mało ciśnienia...

jezeli piszesz ze jest za mało to mile widziana propozycja przyczyny

bo w końcu chodzi i o to co jest nie tak

raz jeszcze prosze o odpowiedzi osoby mogące udzielic konkretnej i wyczerpującej odpowedzi aby nie rozpisywac wątku bezsensownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, LMM to przeplywomierz, a kierownice to w turbinie sa od regulacji lopatkami.

Moze byc walniety N75 albo gruszka nie dziala albo jakas nie szczelnosc w wezykach. Wszystko to co powoduje, ze nie ma duzego cisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ie wiem co to LMM co to kierownic itp.itd.

LMM = Luftmassenmesser

Po naszemu : przepływka, przepływomierz.

Mierzy masę dostarczonego powietrza.

Kupuje się wyłącznie w ASO, nie pamietam cen - ale parę stów (300 ? 400 ?)

Kupując w ASO, daj im też zamontować - dopłacisz z kilkadziesiąt PLN, ale nie stracisz gwarancji ( 2 lata ). A to cholerstwo lubi się psuć....

co to kierownic

No kierownik panie :) Czyli kierowca :D

( Pikuś, ja miałem tam na myśli tylko kierowcę :D )

Jeszcze jedna propozycja, wejdź w grupę 011 w basic settings...

Wtedy komputer będzie co jakiś czas podnosił sztangę (powinien móc ją podnieść)

Zajrzyj wtedy pod maskę i zobacz czy coś się porusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, LMM to przeplywomierz, a kierownice to w turbinie sa od regulacji lopatkami.

Moze byc walniety N75 albo gruszka nie dziala albo jakas nie szczelnosc w wezykach. Wszystko to co powoduje, ze nie ma duzego cisnienia.

zawor N75 jakis czas temu mi walnoł i auto wpadalo podczas jazdy w tryb awaryjny i zmieniłem go i juz nie łapie trybu awaryjnego

fakt jest tylko ze ten N75 byl od jakiegos chyba seata i musialem pryerabiac wtycyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, wiec moze zle reguluje kierownice turbiny i dlatego nie daje takiego cisnienia.

[ Dodano: 29-10-2006, 18:44 ]

pre_pl, a ja Twojego dopisu nie czytalem i myslalem, ze zdeniowi, chodzilo o turbiny co tez go podejzewalem, ze on by nie wiedzial i sie zapytal. :shock:

Ale pomyslalem nom oze i tak wiec napisalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdeniu, wiec moze zle reguluje kierownice turbiny i dlatego nie daje takiego cisnienia

Tak mi napisał kolega Rogal na AKP :

Diagnostyke kierownic:

1. w 11stym kanale wciśnij guzik basic settings

2. Twój sterownik silnika prawdopodobnie juz sam podbije obroty do jakiś 1400

3. patrz na 3cią pozycje powinna wzrastać i maleć w odstępach 10cio sekundowych najlepiej o jakieś 100mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie jeszcze dlaczego jest zmieniona wartosc ustalona z 1900-2100 (czy jak tam ma byc) na 1540. To tak jakby ktos program napisal zmniejszajacy moc, a moze to przez inny N75. Nie wiem co o tym myslec. Skad niby ta wartosc jest brana z programu w sterowniku, czy moze od rodzaju N75 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja wtrące swoje 3 grosze ...

jałowy

000 - ok (kąt wtrysku)

001- dawka 6.8 mg/skok :shock: troszke duzo ... zmniejsz do 3mg/skok ...bedzie lepiej sie zbierac z dołu .... :twisted:

003 – poz 2 i 3 za wysoka .... albo dłubane autko,albo za zimny silnik, jakas nieszczelnosc,albo cholera wie co (za cienki jestem ;-) ) :roll:

013- korekcja dawek na wtryskach ok

pod obiciazeniem

003- lmm niedomaga

008- potwierdza niedomagania lmm

011- pierwszy raz widze takie niskie cisnienie doladowania ..... generalnie wymagane równa sie rzeczywistemu, ale dlaczego wymagane jest 1540 a nie 1800-1950 mbar .... :roll:

poczekaj, może ktos bardziej w temacie sie wypowie

P.S zrób jeszcze logi z bloku 010 pod obciazeniem.

P.S generalnie nie wiem co o tym myslec .... :roll:

P.S 2 po rozmowie na GG zdeniu przyznal sie ze ma jeden bład w ECU o nr 65535 którego przyczyna pojawiania sie moze byc uszkodzony/zle dzialajacy czujnik cisnienia atmosferycznego i moim zdaniem stad jest tak niskie wymagane cisnienie doladowania ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bład w ECU o nr 65535

czujnik ?

:roll:

A to nie jest : 65535 Steuergerät defekt ?

Czyli błąd komputera ?

Możesz podać info skąd ten czujnik ? Nie rozumiem.... :roll:

Zdeniu, daj loga 010.. Tam podaje ten czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kolejnej wymianie zdan na GG :twisted: problemu upatrywal bym sie tutaj ....

:arrow: http://frakir.man.lublin.pl/~hugo/forum/viewtopic.php?t=1992

to tak zeby wszyscy wiedzieli jakie byly problemy z tym autem i to moze pomoze w zdiagnozoawniu usterki/usterek .....

[ Dodano: 2006-10-29, 19:58 ]

bład w ECU o nr 65535

czujnik ?

:roll:

A to nie jest : 65535 Steuergerät defekt ?

Czyli błąd komputera ?

Możesz podać info skąd ten czujnik ? Nie rozumiem.... :roll:

Zdeniu, daj loga 010.. Tam podaje ten czujnik

w starych jednostkah dwuplytowych (np.1Z ) dosyc czesto wystepowal ... jakies problemy czujnika doladowania ....

w nowszych moze byc np spowodowany zwyklym przeladowaniem turbiny ,

czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego

a nawet w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem ....

podobno tez jakies sterowniki Airbagow powodowaly ten blad .....

oczywiscie powolnego upadku ECU tez nie wykluczam ;-)

P.S co do loga 010 .... to pisalem wyzej ... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky, ale olej raczej kompa nie uszkodzi bo nie przewodzi pradu. Wiec co w koncu jest przyczyna tego bledu :?: Tak poprostu komp sie pierdo.... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nawet w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem ....

podobno tez jakies sterowniki Airbagow powodowaly ten blad

ja bym się właśnie tu doszukiwał błędu... Ale ok, dzięki za resztę info :smile:

oczywiscie powolnego upadku ECU tez nie wykluczam

:cry: Ale mówi się trudno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky, ale olej raczej kompa nie uszkodzi bo nie przewodzi pradu. Wiec co w koncu jest przyczyna tego bledu :?: Tak poprostu komp sie pierdo.... :?:

Pikuś az taki mocny w tym temacie nie jestem (to tylko moje hobby ;-) ) ... moze ECU sie poprostu juz zmeczylo .... nie wiem ,moze ktos w nim wczesniej grzebal, cholera wie ...... to juz temat dla ludzi którzy sie tym zajmuja zawodowo .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...