Gość zdeniu Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 testowalem auto prosze o pomoc w rozgryzieniu co jest nie tak. na 3 biegu na biegu jalowym
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, a ta grupa 008 Cię nie martwi ?
Pikuś Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, przeplywka juz ogranicza dawke paliwa. Kwalifikuje sie raczej do wymiany bo chyba umycie jej nic nie pomoze. Jakies dziwne cisnienie doladowania masz, nie wiem czemu. U mnie podchodzi pod 1950-2150.
Gość zdeniu Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, a ta grupa 008 Cię nie martwi ? nie martwi bo wogole sie na tym nie znam dlatego tu dalem logi aby sie czegos konkretnego dowiedziec do tej pory wsyscy tylko snuli domysly dlatego zrobilem owe logi
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, a ta grupa 008 Cię nie martwi ? nie martwi bo wogole sie na tym nie znam dlatego tu dalem logi aby sie czegos konkretnego dowiedziec do tej pory wsyscy tylko snuli domysly dlatego zrobilem owe logi Ale mi się dostało ja się zbyt tez nie znam. Ale według mnie w 008 wyraźnie widać, że LMM jest do wymiany Ostatnia kolumna powinna być większa od przedostatniej. Największa ma być ta pierwsza (ilość paliwa "zażądana" przez kierownika) Faktycznie w grupie 011 coś mało ciśnienia... http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_VE.html Aaaj, a błędy jakieś są ? Czy nic nie ma ? Wiesz gdzie znaleźć 'sztangę' od turbo ? Jeśli tak zobacz czy się rusza po odpalniu... Aaa. Czy czasem nie ciągnie Ci od jakiejś wartości obrotów ? Bo tak chyba z logów wynika, że dobrze jedzie gdzieś grubo powyżej 2000 ...
Gość zdeniu Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 ja się zbyt tez nie znam. Ale według mnie w 008 wyraźnie widać, że LMM jest do wymianyOstatnia kolumna powinna być większa od przedostatniej. Największa ma być ta pierwsza (ilość paliwa "zażądana" przez kierownika) a ja nadal nie wiem o co chodzi nie wiem co to LMM co to kierownic itp.itd. Faktycznie w grupie 011 coś mało ciśnienia... jezeli piszesz ze jest za mało to mile widziana propozycja przyczyny bo w końcu chodzi i o to co jest nie tak raz jeszcze prosze o odpowiedzi osoby mogące udzielic konkretnej i wyczerpującej odpowedzi aby nie rozpisywac wątku bezsensownie
Pikuś Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, LMM to przeplywomierz, a kierownice to w turbinie sa od regulacji lopatkami. Moze byc walniety N75 albo gruszka nie dziala albo jakas nie szczelnosc w wezykach. Wszystko to co powoduje, ze nie ma duzego cisnienia.
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 ie wiem co to LMM co to kierownic itp.itd. LMM = Luftmassenmesser Po naszemu : przepływka, przepływomierz. Mierzy masę dostarczonego powietrza. Kupuje się wyłącznie w ASO, nie pamietam cen - ale parę stów (300 ? 400 ?) Kupując w ASO, daj im też zamontować - dopłacisz z kilkadziesiąt PLN, ale nie stracisz gwarancji ( 2 lata ). A to cholerstwo lubi się psuć.... co to kierownic No kierownik panie Czyli kierowca ( Pikuś, ja miałem tam na myśli tylko kierowcę ) Jeszcze jedna propozycja, wejdź w grupę 011 w basic settings... Wtedy komputer będzie co jakiś czas podnosił sztangę (powinien móc ją podnieść) Zajrzyj wtedy pod maskę i zobacz czy coś się porusza.
Gość zdeniu Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, LMM to przeplywomierz, a kierownice to w turbinie sa od regulacji lopatkami.Moze byc walniety N75 albo gruszka nie dziala albo jakas nie szczelnosc w wezykach. Wszystko to co powoduje, ze nie ma duzego cisnienia. zawor N75 jakis czas temu mi walnoł i auto wpadalo podczas jazdy w tryb awaryjny i zmieniłem go i juz nie łapie trybu awaryjnego fakt jest tylko ze ten N75 byl od jakiegos chyba seata i musialem pryerabiac wtycyke
Pikuś Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, wiec moze zle reguluje kierownice turbiny i dlatego nie daje takiego cisnienia. [ Dodano: 29-10-2006, 18:44 ] pre_pl, a ja Twojego dopisu nie czytalem i myslalem, ze zdeniowi, chodzilo o turbiny co tez go podejzewalem, ze on by nie wiedzial i sie zapytal. :shock: Ale pomyslalem nom oze i tak wiec napisalem.
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 zdeniu, wiec moze zle reguluje kierownice turbiny i dlatego nie daje takiego cisnienia Tak mi napisał kolega Rogal na AKP : Diagnostyke kierownic: 1. w 11stym kanale wciśnij guzik basic settings 2. Twój sterownik silnika prawdopodobnie juz sam podbije obroty do jakiś 1400 3. patrz na 3cią pozycje powinna wzrastać i maleć w odstępach 10cio sekundowych najlepiej o jakieś 100mbar.
Pikuś Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 Dziwi mnie jeszcze dlaczego jest zmieniona wartosc ustalona z 1900-2100 (czy jak tam ma byc) na 1540. To tak jakby ktos program napisal zmniejszajacy moc, a moze to przez inny N75. Nie wiem co o tym myslec. Skad niby ta wartosc jest brana z programu w sterowniku, czy moze od rodzaju N75 :?:
spanky Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 to ja wtrące swoje 3 grosze ... jałowy 000 - ok (kąt wtrysku) 001- dawka 6.8 mg/skok :shock: troszke duzo ... zmniejsz do 3mg/skok ...bedzie lepiej sie zbierac z dołu .... :twisted: 003 – poz 2 i 3 za wysoka .... albo dłubane autko,albo za zimny silnik, jakas nieszczelnosc,albo cholera wie co (za cienki jestem ;-) ) :roll: 013- korekcja dawek na wtryskach ok pod obiciazeniem 003- lmm niedomaga 008- potwierdza niedomagania lmm 011- pierwszy raz widze takie niskie cisnienie doladowania ..... generalnie wymagane równa sie rzeczywistemu, ale dlaczego wymagane jest 1540 a nie 1800-1950 mbar .... :roll: poczekaj, może ktos bardziej w temacie sie wypowie P.S zrób jeszcze logi z bloku 010 pod obciazeniem. P.S generalnie nie wiem co o tym myslec .... :roll: P.S 2 po rozmowie na GG zdeniu przyznal sie ze ma jeden bład w ECU o nr 65535 którego przyczyna pojawiania sie moze byc uszkodzony/zle dzialajacy czujnik cisnienia atmosferycznego i moim zdaniem stad jest tak niskie wymagane cisnienie doladowania ....
Gość zdeniu Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 w związku ze słusznymi spostrzeżeniami spanky, gdzie miesci sie owy czujnik ciśnienia atmosfeerycznego :?:
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 bład w ECU o nr 65535 czujnik ? :roll: A to nie jest : 65535 Steuergerät defekt ? Czyli błąd komputera ? Możesz podać info skąd ten czujnik ? Nie rozumiem.... :roll: Zdeniu, daj loga 010.. Tam podaje ten czujnik
spanky Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 po kolejnej wymianie zdan na GG :twisted: problemu upatrywal bym sie tutaj .... :arrow: http://frakir.man.lublin.pl/~hugo/forum/viewtopic.php?t=1992 to tak zeby wszyscy wiedzieli jakie byly problemy z tym autem i to moze pomoze w zdiagnozoawniu usterki/usterek ..... [ Dodano: 2006-10-29, 19:58 ] bład w ECU o nr 65535 czujnik ? :roll: A to nie jest : 65535 Steuergerät defekt ? Czyli błąd komputera ? Możesz podać info skąd ten czujnik ? Nie rozumiem.... :roll: Zdeniu, daj loga 010.. Tam podaje ten czujnik w starych jednostkah dwuplytowych (np.1Z ) dosyc czesto wystepowal ... jakies problemy czujnika doladowania .... w nowszych moze byc np spowodowany zwyklym przeladowaniem turbiny , czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego a nawet w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem .... podobno tez jakies sterowniki Airbagow powodowaly ten blad ..... oczywiscie powolnego upadku ECU tez nie wykluczam ;-) P.S co do loga 010 .... to pisalem wyzej ... ;-)
Pikuś Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 spanky, ale olej raczej kompa nie uszkodzi bo nie przewodzi pradu. Wiec co w koncu jest przyczyna tego bledu :?: Tak poprostu komp sie pierdo.... :?:
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 a nawet w przypadku problemow z komunikacja miedzy Vagiem a sterownikiem ....podobno tez jakies sterowniki Airbagow powodowaly ten blad ja bym się właśnie tu doszukiwał błędu... Ale ok, dzięki za resztę info :smile: oczywiscie powolnego upadku ECU tez nie wykluczam Ale mówi się trudno
spanky Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 spanky, ale olej raczej kompa nie uszkodzi bo nie przewodzi pradu. Wiec co w koncu jest przyczyna tego bledu :?: Tak poprostu komp sie pierdo.... :?: Pikuś az taki mocny w tym temacie nie jestem (to tylko moje hobby ;-) ) ... moze ECU sie poprostu juz zmeczylo .... nie wiem ,moze ktos w nim wczesniej grzebal, cholera wie ...... to juz temat dla ludzi którzy sie tym zajmuja zawodowo .....
pre_pl Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 czasami spowodowane niedomganiami czujnika cisnienia atmosferynzego aa... Czy czasem ten czujnik ciśnienia (F96) w aucie zdenia nie jest właśnie w komputerze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się