Gość zdeniu Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 wiec tak podjolem sie dzis zmiany dawki za wiele nia zadziałełem z wartości 32768 (6.6mg/skos) moglem zmienic max na 32784 (6.0mg/skok) koniec zakresu , dalej sie nie da niestety znowu pojawiol sie problem 65535 jutro walcze dalej z autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Czy taka dawka wyświetla Ci się , gdy masz wyłaczone wszystkie odbiorniki pradu oraz klimę ? U mnie fabrycznie stoi ok 4,4-5 mh/h a najniżej udało mi się zejść na ok 3,6 mg/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 No ja u siebie najnizej zeszlem cos na okolo 3,4-3,6 ale sadze, ze jak przestawie kat wtrysku da sie jeszcze przestawic. Podobnie mam z obrotami bo mialem 819 i max podnioslem na 861. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Czy taka dawka wyświetla Ci się , gdy masz wyłaczone wszystkie odbiorniki pradu oraz klimę ? U mnie fabrycznie stoi ok 4,4-5 mh/h a najniżej udało mi się zejść na ok 3,6 mg/h tak wsio było wyłączone tylko posufitowa prawa strona lamki świeciła (pobor znikomy) No ja u siebie najnizej zeszlem cos na okolo 3,4-3,6 ale sadze, ze jak przestawie kat wtrysku da sie jeszcze przestawic. Podobnie mam z obrotami bo mialem 819 i max podnioslem na 861. no u mnie kąt wtrysku tez jest do poprawienia, zdradź mi kolego kwestie zmiany obrotów (gdzie wchodze, co wpisuje) :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 wiec tak podjolem sie dzis zmiany dawki za wiele nia zadziałełem z wartości 32768 (6.6mg/skos) moglem zmienic max na 32784 (6.0mg/skok) koniec zakresu , dalej sie nie da niestety znowu pojawiol sie problem 65535 jutro walcze dalej z autem no to nie dobrze .... powininies spkojnie ustawic na 2.8 mg/skok ( ja u siebie moge ustawic na 2.2 mg/skok :twisted: ) moim skronym zdaniem trzeba puknac delikatnie nastawnik... ;-) co do zmiany obrotów na jałowym to analogicznie jak dawke tylko kanał 02 ..... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Spanky, nie każy silnik jest identyczny, nie w każdym motorku zejdziesz na 2,8 ... po to producent właśnie wymyślił adaptację ... W większości AFN/AVG nie udało mi się zejść niżej niż 3,3 mg/h, ty masz jakichś wyjątkowo chętnie współpracujący egzemplarz :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Spanky, nie każy silnik jest identyczny, nie w każdym motorku zejdziesz na 2,8 ... po to producent właśnie wymyślił adaptację ... W większości AFN/AVG nie udało mi się zejść niżej niż 3.3 mg/h, ty masz jakichś wyjątkowo chętnie współpracujący egzemplarz :twisted: generalnie masz racje ... ale jak odpalasz Vag'a kanał 001 gdzie pokazuje Ci dawke paliwa jaki masz na dole przedział .. bo ja mam 2.2-9.0 mg/skok .... i w takim zakresie bez ruszania nastawnika moge ustawic dawke ... :twisted: a inni niech sie martwia ..... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 moim skronym zdaniem trzeba puknac delikatnie nastawnik... ;-) czy mógłbyś rozwinąć kwestie :mrgreen: (co to ten nastawnik i jak go puknąć :mrgreen: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 moim skronym zdaniem trzeba puknac delikatnie nastawnik... ;-) czy mógłbyś rozwinąć kwestie :mrgreen: (co to ten nastawnik i jak go puknąć :mrgreen: ) Zostaw nastawnik w spokoju :] Skoryguj sobie ewentualnie kąt wtrysku, a jak potem nie zejdziesz niżej z nastawami, to nic się nie stanie. Jak masz problemy z tym swoim błędem, to powalcz ze sterownikiem silnika, może jakaś podmianka czasowa na inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 moim skronym zdaniem trzeba puknac delikatnie nastawnik... ;-) czy mógłbyś rozwinąć kwestie :mrgreen: (co to ten nastawnik i jak go puknąć :mrgreen: ) tu masz troszke o nastawniku ... :twisted: :arrow: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741&highlight=nastawnik co do pukniecia nastawnika to delikatnie sie go luzuje na srubkach i puka "mloteczkiem" co by zwiekszyc/zminiejszyc zakres dawki paliwa (innymi słowy nastawnika) ... moja rada to doprowadz autko do porzadku i potem zajmij sie dawka paliwa ..... P.S najlepiej niech to zrobi ktos doswiadczony ... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się