Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Drgania karoserii powyżej 130 km/h


Tytus
 Share

Recommended Posts

Witam

Problem jak w temacie.

Cala buda zaczyna wibrować/drgać jak przekroczę około 130-140 km/h.

Na pewno nie jest to silnik, bo jak puszcze gaz to dalej drga.

I pytanie do Was, co może być tego przyczyną,

niewyważone koła, zła geometria zawieszenia, opony ?

Miałem podobne objawy kiedyś w aucie z niewyważonymi przednimi kołami,

ale to drgała tylko kierownica a tu wibracje czuje w fotelu.

Co myślicie??

Link to comment
Share on other sites

Witam

Problem jak w temacie.

Cala buda zaczyna wibrować/drgać jak przekroczę około 130-140 km/h.

Na pewno nie jest to silnik, bo jak puszcze gaz to dalej drga.

I pytanie do Was, co może być tego przyczyną,

niewyważone koła, zła geometria zawieszenia, opony ?

Miałem podobne objawy kiedyś w aucie z niewyważonymi przednimi kołami,

ale to drgała tylko kierownica a tu wibracje czuje w fotelu.

Co myślicie??

Przyczyna moze byc:

1. Niewywazone kola , felgi , lub krzywe felgi to ostatnie obstawiam.

Link to comment
Share on other sites

Spytaj czy nie są krzywe felgi , bo nie zawsze mówią....

Link to comment
Share on other sites

U klienta drgał cały samochód,bo rozlecial sie przegub wewnetrzny,ale to byl ford h** wort.

Link to comment
Share on other sites

no to z tyłu masz napewno nie wywarzone :)

jak ci przód nie bije :) na kierowcy

tez tak miałem :)

PS fajnie jest komus zorbic psikusa :P załozyc od wewnętrznej strony cięzarek taki ze 100 g :P na tylne koło ;)

i najgorsze jest to ze mało kto wpada na pomysł aby to sprawdzić ;P a samochodem nie da sie jezdzić ;P

Link to comment
Share on other sites

Mi drgala kiera na nowym wahaczu meyle,na uzywce ze szrotu przestala.

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie

I po ważeniu. Drgania zmniejszyły sie znacząco. Przy prędkości około 150-160 km/h

jeszcze nieznacznie wibruje, ale jest dużo lepiej. Kolo na wulkanizacji powiedział

że przyczyną drgań może też być to że opona jest już stara, ma 6 lat i na tym bieżniku to pojeżdżę

najwyżej ten sezon. Mówił też że opona straciła już jakąś tam sztywność, że struktura opony już dość

mocno jest zmieniona po tylu latach użytkownika i że przy tych prędkościach mogą być takie objawy.

Link to comment
Share on other sites

może tarcze hamulcowe do wymiany?

Właśnie też o tym myślałem, ostatnio znajomy prowadził i mówił że przy ostrym hamowaniu ze 130 troszkę szarpie.

Ale zmienię opony i zobaczymy :)

Link to comment
Share on other sites

Na bank wina opon. Mialem to samo.

Jesli struktura opony jest naruszona, to nawet najlepsze wywazenie nie pomoze.

Przy starych tarczach i klockach przy hamowaniu z wiekszych predkosci wibracje nie sa niczym dziwnym...

Link to comment
Share on other sites

No oponki, tak czy tak muszę zmienić, bieżnika nie jest zbyt wiele.

Klocki byly chyba niedawno zmieniane, bo maja okolo 12mm, ale tarcze pewnie od nowości nieruszane.

Przebieg 145 tys km. Te drgania przy hamowaniu nie są jakieś znaczące. Kiedyś wezmę jeszcze znajomego z pracy,

zobaczymy co on powie.... :)

Link to comment
Share on other sites

przy hamowaniu to beda drgania jak bedziesz miąl juz tarcze z rantem :) to normalne klocek nigdy si enie ułozy tak jak powinien i delikatne bicie jak to napisał flyer :P jest normalnym zjawiskiem

Link to comment
Share on other sites

:th:

Ok, dzieki chlopaki za wszelkie rady, bicie w tarczach nie jest na tyle znaczące, wiec z wymiana poczekam,

a wyważenie kół pomogło. Niedługo bede zmieniał o opony wiec jazda na pewno zmieni sie na lepsze.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...