Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Oceńcie wykres


Recommended Posts

Proszę o ocenę wykresu.

ahuck3.jpg

Link to comment
Share on other sites

ladnie i z głowa ....

Link to comment
Share on other sites

Wykres ładny , +20 kucy i 57 Nm , sory za OT ale ile kosztuje hamowanie auta u Rogala ????

Link to comment
Share on other sites

Najprosciej bedzie chyba zadzwonic/napisac do samego Rogala...

Poza tym ten wykres nie pochodzi z jego hamowni :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Poza tym ten wykres nie pochodzi z jego hamowni :tongue4:

a z czyjej ... ? :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Kolego Maxym83 zmieniałeś coś oprócz softu ??

[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2008, 14:01 _________________________________________________PS. u Rogalottiego jest taki wykres, a przynajmniej był:

e45107a96712e2dem.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jak zwykle u Rogala profi robota

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

Program wykonany poprawnie , nie widzę tu nic nadzywaczajnego nad czym można byłoby się emocjonować ...

Link to comment
Share on other sites

Poza tym ten wykres nie pochodzi z jego hamowni :tongue4:

a z czyjej ... ? :decayed:

A to nie jest ich "sasiada" ?

Link to comment
Share on other sites

Nic więcej na razie nie zmieniałem, tylko sofcik. Wtryski może jakoś w wakacje.

Efekty z jazdy bardzo pozytywne, autko zbiera się o wiele żwawiej i rozpędza sie bardzo szybko,

równomiernie aż do końca obrotów :)

A kolego Trzeniu, może widziałeś już duzo wykresów, sam masz mocniejsze autko i nie masz sie czym emocjonowac, ale naprawdę wielu ludzi emocjonują nawet takie przyrosty, poza tym wykresik również dla osób które chciały by sobie porównać z takimi samymi silniczkami.

Link to comment
Share on other sites

Guest Trzeniu

Maxym źle mnie zrozumiałeś :rolleyes:

Chodzi o to że taki przyrost jest normalną sprawą , tak naprawdę taki soft może zrobić każdy szanujący się tuner.

Na mnie większe wrażenie zrobiłby troszkę większy przyrost niż ten który masz :wink4:

i nie chodzi mi o to czy jest 90 ,130 ,180 czy 300Km , chodziło mi raczej o przyrost procentowy :wink4:

a to że chodzi lepiej to normalna sprawa :decayed: sztuką byłoby zrobić chipa żeby chodził gorzej niż seria :naughty:

Pozdro :)

Link to comment
Share on other sites

Maxym źle mnie zrozumiałeś :rolleyes:

Chodzi o to że taki przyrost jest normalną sprawą , tak naprawdę taki soft może zrobić każdy szanujący się tuner.

Na mnie większe wrażenie zrobiłby troszkę większy przyrost niż ten który masz :wink4:

i nie chodzi mi o to czy jest 90 ,130 ,180 czy 300Km , chodziło mi raczej o przyrost procentowy :wink4:

a to że chodzi lepiej to normalna sprawa :decayed: sztuką byłoby zrobić chipa żeby chodził gorzej niż seria :naughty:

Pozdro :)

no słuchaj go

chłop sie zna na tjuningu :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Maxym źle mnie zrozumiałeś :rolleyes:

Pozdro :)

Na pewno nie jednej osobie się przyda wykresik silniczka AHU do wglądu :)

Na mnie ten przyrost też nie robi piorunującego wrażenia, no ale wrzucić do ocenki i opinii zawsze można, od tego jest forum :)

Pozdro :)

Link to comment
Share on other sites

Maxym źle mnie zrozumiałeś :rolleyes:

Pozdro :)

Na pewno nie jednej osobie się przyda wykresik silniczka AHU do wglądu :)

Na mnie ten przyrost też nie robi piorunującego wrażenia, no ale wrzucić do ocenki i opinii zawsze można, od tego jest forum :)

Pozdro :)

Maxym bardzo dobrze, że wrzuciłeś go na forum :th: Jest to źródło wiedzy jak może wyglądać wzorcowy i rozsądny program dla AHU. I poprzestańmy na tym :cool:

Link to comment
Share on other sites

Maxym źle mnie zrozumiałeś :rolleyes:

Chodzi o to że taki przyrost jest normalną sprawą , tak naprawdę taki soft może zrobić każdy szanujący się tuner.

Na mnie większe wrażenie zrobiłby troszkę większy przyrost niż ten który masz :wink4:

i nie chodzi mi o to czy jest 90 ,130 ,180 czy 300Km , chodziło mi raczej o przyrost procentowy :wink4:

a to że chodzi lepiej to normalna sprawa :decayed: sztuką byłoby zrobić chipa żeby chodził gorzej niż seria :naughty:

Pozdro :)

W przypadku tego AHU jak i innych aut, te które wyjeżdzają od Nas mają zauważalna różnice w modyfikacjach/przebiegach. Obecnie staram się aby na każdym wykresie linie mocy i momentu w jak najszerszym zakresie obrotów przebiegały płasko. Zobacz w jakim zakresie obrotów auto ma moc maxymalną - od 3200obr do 4600obr oraz jak przebiega linia momentu obrotowego i porównaj to do innych wykresów.

Tak zestrojne auto bedzie sporo szybsze od niejednego mającego troche większą moc (w liczbach) ale przez krótki zakres obrotów.

Żeby zrobić auto z większymi wartościami (bo Tobie tylko o to chodzi) trzeba zmienić mechanike silnika - czarodziej tutaj nic nie da :wink4:

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...