rademenes Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam, po przejechaniu około 100km temperatura silnika podniosła sie do 100stopni, samochód scholowałem do warsztatu mechanik powiedział ze chłodnica jest w wiekszej cześci zimna i pewnie to pompa wody, pompe wymontował sprawdził była ok, wymienił termostat sprawdził samochód było ok, ale po przejechaniu okoł 120km temperatura ponownie wzrosła, jak samochód postoi nockę jezdze po mieście i jest ok, jak wyrusze w dłuzsza trase problem wraca, dodam iz ogrzewanie chodzi ok, z tego co jeszcze zauwazyłem dolny przewód chłodnicy jest cały czas zimny, jak temperatura wzrosła to dawałem tez ogrzewanie na full i temperatura wracała do 90 ale jak ruszyłem to znowu wzrastałe do 100
WydRos Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Jeśli termostat nowy, pompa wody cała, zostaje chłodnica, czesto sie zapychaj.[br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 11:10_________________________________________________śledz ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239830.0
romeo22ster Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 kolego sprawdzałeś vagiem czujniki czy któryś nie jest uwalony.
rademenes Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 No i po problemie okazało sie ze miałem walniety czujnik temperatury,
jarecki30_de Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam. Dolacze siedo tematu u mnie jest podobnie tylko ze jade po miescie to pokazuje 90 po pewnym czasie wzrasta do 102 powiedzmy ale nic sie nie gotuje czy syczy wszystko ok przycisne mu troche to spadnie do 90 i po chwili znowu na okolo 102 na trasie sobie tak plywa 102 i 90. nie wiem co jest czy to moze byc tez czujnik temperatury. Moje auto to A4 z 97 roku 1.8 125 kucy a jakie oznaczenie silnika to nie wiem to moje 1 Audi i nie zabardzo wiem gdzie to sprawdzic.Pozdrawiam
rademenes Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 U mnie były podobne objawy i był walniety czujnik temperatury, podjedz do kogoś z vagiem i niech sprawdzi, to najprostszy sposób, a oznaczenie silnika znajdziesz jak zdejmiesz plastikową osłone silnika.
tomaszw Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 A może układ chłodzenia zamulony, miałem tak kiedyś (akurat w innym samochodzie). Niby wszytko było OK, ale nie z gruchy temperatura rosła. Wymieniałem pompy, termostaty itp i nic nie pomagało. Dopiero jak wlałem płyn do czyszczenia chłodnic i pojeżdziłem z nim are dni i spuściłem go to problemy odeszły. Przy spuszczniu płynu chłosnicy, podłaczyłem wąż z bierzącą woda do ukąłdu i porzadnie przepłukałem, na poczatku wygladąło to jak błoto, ale po 15 min było już czysto. Minus jest taki ze jesli masz zniszczoną chłonice po czyszczeniu mozę zacząć cieknąć, ale u ne nie miałem tego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się