Skocz do zawartości

rademenes

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rademenes

Osiągnięcia rademenes

0

Reputacja

  1. U mnie były podobne objawy i był walniety czujnik temperatury, podjedz do kogoś z vagiem i niech sprawdzi, to najprostszy sposób, a oznaczenie silnika znajdziesz jak zdejmiesz plastikową osłone silnika.
  2. No i po problemie okazało sie ze miałem walniety czujnik temperatury,
  3. Witam, po przejechaniu około 100km temperatura silnika podniosła sie do 100stopni, samochód scholowałem do warsztatu mechanik powiedział ze chłodnica jest w wiekszej cześci zimna i pewnie to pompa wody, pompe wymontował sprawdził była ok, wymienił termostat sprawdził samochód było ok, ale po przejechaniu okoł 120km temperatura ponownie wzrosła, jak samochód postoi nockę jezdze po mieście i jest ok, jak wyrusze w dłuzsza trase problem wraca, dodam iz ogrzewanie chodzi ok, z tego co jeszcze zauwazyłem dolny przewód chłodnicy jest cały czas zimny, jak temperatura wzrosła to dawałem tez ogrzewanie na full i temperatura wracała do 90 ale jak ruszyłem to znowu wzrastałe do 100
  4. Firma bosch ale czy to znaczy ze juz sie nie da nic z tym zrobić i będzie tak cały czas?
  5. Witam, niedawno wymieniłem tarcze i klocki, firma BOSCH po wymianie przejechałem około 2 tyś km i było ok, ale od pewnego czasu zaczęły mi piszczeć, co może być przyczyna?
  6. Kolego Devastation to akurat wiem uzyskałem odpowiedz od kolegi iwadrian ze zakładając nowe elementy cofam tłoczek i zwiększa sie poziom w zbiorniku, ale zainteresowała mnie twoja odpowiedz a mianowicie na temat wyciskania starego oleju przez ABS, jeśli wymieniałem olej pół roku temu to nie jest stary, to dlaczego piszesz ze przy wciskaniu tłoczka tłoczysz stary olej przez ABS, z twojej wypowiedzi wynika ze przy każdej wymianie tarcz lub klocków należy wymienić olej?
  7. Nie wiem jak używać cytatów ale to była twoja odpowiedz kolego Devastation, (nie wciska sie starego płynu przez ABS(ESP) z powrotem do układu), możesz mi to szerzej wyjaśnić, bo rozumiem to tak ze płyn wymieniony pól roku temu przy wciskaniu tłoczka wymieszał sie z tym starym z przed wymiany, czy mam racje?
  8. Faktycznie po wymianie płyn był przezroczysty a po wymianie tarcz i klocków zrobił sie czarny, wiec moje pytanie jest takie, kolega Devastation pisał ze nie wyciska sie starego płynu przez ABS z powrotem do układu tzn, ze przy wymianie płynu ten będący za ABS pozostaje stary nie wymieniony? Pozdrawiam
  9. Witam, z tym nigdy kolego Devastation to bym nie powiedział, płyn wymieniałem na nowy 6 miesięcy temu, wiec czy musze go teraz wymieniać po wymianie tarcz i klocków?
  10. Wymieniłem tarcze i klocki, przód i tył, wszystko działa OK ale zwiększył sie poziom płynu hamulcowego, czy to normalne?
  11. Tak kolego przy gwałtownym dodaniu gazu powinno sie poruszyć, najlepiej sprawdź to dodając gazu na przepustnicy i obserwuj czy sie przemieszcza
  12. Witam, kolego jest to zaworek sterujacy zmienna objętością kolektora ssącego, to ciegiełko co masz złamane steruje klapkami znajdującymi sie w kolektorze ssącym, ma wpływ na prace silnika zwłaszcza przy gwałtownym przyspieszaniu bo wtedy to ciegiełko przemieszcza klapki w kolektorze ssącym co powoduje zwiększenie lub zmniejszenie dawki powietrza doprowadzanego do silnika, klejenie tego elementu nic nie pomoże. Kupowałem to w serwisie bo nie mogłem nigdzie dostać, nazwa serwisowa to zespół napędowy o ile dobrze pamiętam a koszt około 650 pln. Pozdrawiam
  13. Miałem podobna sytuacje, okazało sie ze moduł komfortu był zalany, znajduje sie on pod tapicerka przy fotelu kierowcy.
  14. Witam Wiem ze na temat przepustnicy było wiele wątków ale przeszukując wątki o przepustnicach nie znalazłem odpowiedzi, wiem ze po przekręceniu kluczyka przepustnice słychać jak robi nastawę, ale dzisiaj podczas jazdy po każdym dodaniu gazu słychać było takie buczenie z środkowego wlotu powietrza, na biegu jałowym nic nie słychać tylko po dodaniu gazu, czy to może być objaw padającej przepustnicy.
  15. Witam wszystkich klubowiczów, wymieniając odmę nasunęło mi sie pytanie, skoro ujście odmy, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej znajduje sie juz za przepływomierzem, a to przepływomierz podaje ilość zasysanego powietrza, to jak jest uwzględniane dodatkowe powietrze, podawane z odpowietrzania skrzyni korbowej, w stosunku do wtryskiwanego paliwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...