Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Problem z temperaturą po przejechaniu około 100km


rademenes

Recommended Posts

Witam, po przejechaniu około 100km temperatura silnika podniosła sie do 100stopni, samochód scholowałem do warsztatu mechanik powiedział ze chłodnica jest w wiekszej cześci zimna i pewnie to pompa wody, pompe wymontował sprawdził była ok, wymienił termostat sprawdził samochód było ok, ale po przejechaniu okoł 120km temperatura ponownie wzrosła, jak samochód postoi nockę jezdze po mieście i jest ok, jak wyrusze w dłuzsza trase problem wraca, dodam iz ogrzewanie chodzi ok, z tego co jeszcze zauwazyłem dolny przewód chłodnicy jest cały czas zimny, jak temperatura wzrosła to dawałem tez ogrzewanie na full i temperatura wracała do 90 ale jak ruszyłem to znowu wzrastałe do 100

Link to comment
Share on other sites

Jeśli termostat nowy, pompa wody cała, zostaje chłodnica, czesto sie zapychaj.[br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 11:10_________________________________________________śledz ten wątek

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239830.0

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Dolacze siedo tematu u mnie jest podobnie tylko ze jade po miescie to pokazuje 90 po pewnym czasie wzrasta do 102 powiedzmy ale nic sie nie gotuje czy syczy wszystko ok przycisne mu troche to spadnie do 90 i po chwili znowu na okolo 102 na trasie sobie tak plywa 102 i 90. nie wiem co jest czy to moze byc tez czujnik temperatury. Moje auto to A4 z 97 roku 1.8 125 kucy a jakie oznaczenie silnika to nie wiem to moje 1 Audi i nie zabardzo wiem gdzie to sprawdzic.Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

U mnie były podobne objawy i był walniety czujnik temperatury, podjedz do kogoś z vagiem i niech sprawdzi, to najprostszy sposób, a oznaczenie silnika znajdziesz jak zdejmiesz plastikową osłone silnika.

Link to comment
Share on other sites

A może układ chłodzenia zamulony, miałem tak kiedyś (akurat w innym samochodzie). Niby wszytko było OK, ale nie z gruchy temperatura rosła. Wymieniałem pompy, termostaty itp i nic nie pomagało. Dopiero jak wlałem płyn do czyszczenia chłodnic i pojeżdziłem z nim are dni i spuściłem go to problemy odeszły. Przy spuszczniu płynu chłosnicy, podłaczyłem wąż z bierzącą woda do ukąłdu i porzadnie przepłukałem, na poczatku wygladąło to jak błoto, ale po 15 min było już czysto. Minus jest taki ze jesli masz zniszczoną chłonice po czyszczeniu mozę zacząć cieknąć, ale u ne nie miałem tego problemu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...