Jump to content

[B5 ADR] Po wymianie tarcz i klocków piszczenie


rademenes
 Share

Recommended Posts

Firma bosch ale czy to znaczy ze juz sie nie da nic z tym zrobić i będzie tak cały czas?

Dopóki ich nie zmienisz na inne. Nie wiem jak z tarczami, ale klocki na pewno.

Przy ostrzejszym hamowaniu mniej je słychać.

Link to comment
Share on other sites

Piszczenie jest spowodowane drganiami klocków, miałem kiedyś środek tłumiący te drgania w postaci aerozolu, który natryskiwało się na blachę klocka (po wyschnięciu tworzył cienką warstwę jakby gumy ) i była cisza.......... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Witam

Kolego klocki tylko textar! Nie żadne remety, Bosch i inne TRW i takie tam.

rozpacz ogarnia............

Link to comment
Share on other sites

Witam

Kolego klocki tylko textar! Nie żadne remety, Bosch i inne TRW i takie tam.

rozpacz ogarnia............

Textarów zjechałem kilka kompletów i złego słowa powiedzieć nie mogę,(pylenie i szybkie zużycie nie uważam za wadę, tylko skuteczność się liczy :gwizdanie: )

Chyba że o czymś nie wiem, ostatnio na texach nie jeździłem i jeżeli zaczeli je paprać jak ate które właśnie dojeżdzam, to będzie będzie kicha bo czekają na zamontowanie jak przyjdą tarcze :mysli:

Link to comment
Share on other sites

a ja montuje boscha, textara, trw, ferodo, ate, i no name jak ktoś chce

i nie uwazam ze textar to cudo

jak piszczy znakiem tego z zaciskiem i jarzmem jest cos nie halo

bo jak jest jakiś kłopot z zaciskiem to kazdy jeden klocek bedzie piszczał

trzeba wszystko rozebrac, wyczyścic i poskładac na nowo

Link to comment
Share on other sites

a ja montuje boscha, textara, trw, ferodo, ate, i no name jak ktoś chce

i nie uwazam ze textar to cudo

jak piszczy znakiem tego z zaciskiem i jarzmem jest cos nie halo

bo jak jest jakiś kłopot z zaciskiem to kazdy jeden klocek bedzie piszczał

trzeba wszystko rozebrac, wyczyścic i poskładac na nowo

Jak piszczy w czsie jazdy bez użcia hamulca to się zgodzę, ale gdy piszczy w czasie hamowania to wina klocków a raczej braku warstwy tłumiącej drgania na blasze klocka lub jego zeszklenia pod wpływem temperatury (dotyczy szczególnie tanich klocków).

Czym twardszy klocek , tym większa podatność na piszczenie.

Link to comment
Share on other sites

Miałem najpierw ori (po zakupie auta) i nic nie zapiszczało, ani razu.

Później kupiłem Textara na przód i zaczął mi piszczeć po jakimś czasie, pożaliłem się mechanikowi, że nigdy nie chcę Textara. Jak przy którymś serwisie zauważyli, że kończą mi się klocki, to zgodnie z miom życzeniem założyli mi drugą firmę, którą pakują sami z siebie - Boscha... myślałem, że się wścieknę. Jakiś czas temu założyłem ATE i cisza, nic nie popiskuje. To tyle, jak chodzi o moje doświadczenia z klockami w A4, tarcze ori (nie wiem jakiej firmy).[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 00:14_________________________________________________Oczywiście mowa o popiskiwaniu przy delikatnym hamowaniu.

Link to comment
Share on other sites

mi popiskuje Ferodo DS Performance i mam to w d......

odwdzięcza sie skutecznością :> :>

Link to comment
Share on other sites

A ja zakładam ATE i jestem zadowolony :gwizdanie:

nic nigdy nie piszczy a 30 zł różnicy w cenie między tańszymi

Link to comment
Share on other sites

rzeczywiście popsuł się bosch i czuję że teraz to jedna wielka loteria żeby trafić na dobrą część tej firmy, może musisz jeszcze trochę dotrzeć ten komplet, ja u siebie też miałem podobny objaw między 2 a 3 tkm z klockami ATE (może to i była wina że zakładałem na stare tarcze), ale na szczęście po 3 tkm popiskiwanie znikło

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...