Skocz do zawartości

fazi

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fazi

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Świętokrzyskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fazi

1

Reputacja

  1. Witam. Autor tematu wczoraj stracił wszystko na co pracował i pomagał jak mógł. Jeżeli możecie udostepnić proszę. Zaloguj się do Facebooka | Facebook M.FACEBOOK.COM Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi...
  2. a możesz wrzucić momenty dokręcania śrub wahaczy na sankach tył?
  3. witam zabrałem się za dołożenie quatrro i zatrzymałem się na temacie podłączenia kostki dodatkowej 2 pinowej przy zbiorniku paliwa do licznika.Temat swapu z ośki na quatrro nie zawiera już żadnych info . proszę o pomoc.
  4. witam w związku z nieaktywnym tematem rozwijanym opisem mam pytania 1. jak wygląda podpora wału - jej mocowanie . czy są gwinty w nadwoziu czy trzeba dorabiać 2. sprawa zbiornika paliwa podłączenia elektrycznego - gdzie to się podłącza i co?
  5. ok kupiłem zawór używkę i całą listwę z zaworem i czujnikiem podmienimy zobaczymy co dalej dzięki za sugestie
  6. 5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [232] - za niskie MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 7 Przebieg: 168592 km Data: 2020.05.14 Czas: 18:09:28 Prędkość obrotowa silnika: 3261.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 99.6 % Prędkość pojazdu: 84 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.320 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Temperatura paliwa: 26.9 °C Średnia dawka wtrysku: 61.90 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 1.3375e+006 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 1.5767e+006 hPa PCV fac Adapt: 0.9382 Com vol Fl Tnk Qnt: 54.00 l 1. wymieniony filtr 2. przelewy na wtryskach równiutko 3. opiłków w pompie brak 4. korekcje IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.64 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.85 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.07 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -1.56 mg/stroke i są różne objaw taki ze jak jadę jak pan stasio to kręci się do odcinki i nie wywala błęda wystarczy ze na biegach od 3 wcisnę około 2,5 tys i od razu łapie błąd w niej chyba są 2 pompy paliwa , jedna zbiornik 2 pod spodem - może któraś ?
  7. fazi

    błędy 19 gateway

    ja mierzyłem na wtyku do klemy minusowej jutro pomierzę przy altku dziękuję za info
  8. fazi

    błędy 19 gateway

    jakieś pomysły co dalej?
  9. fazi

    błędy 19 gateway

    dzięki zmieniłem klemę bo były te same błędy zmierzyłem kabelek czerwony we wtyku i 12 v , fiolet róż do sterownika przejście ok , na nim napięcie w spoczynku około 2 v , po odpaleniu 14,2 a dalej w vcds brak wskazań w grupie 18,19,20 same puste pola co dalej, Akumulator zakodowany niby poprawnie przyjął kodowanie
  10. fazi

    błędy 19 gateway

    prosze o pomoc w usunięciu problemów Scan-WAUZZZ8K5AA137936-20190321-1827-155710km.txt
  11. fazi

    MMi 2g co za typ

    dzięki a co można z nim zrobić spolszczenie wgrywa się do radia ?
  12. fazi

    MMi 2g co za typ

    witam posiadam a4 b8 2010 z radiem audi concert , bt ,ami ekran kolor chciałem się połaczyć vcds z kanalem 07 i nici z tej operacji w setupie mogę pozmienać wiele ale aby aktywować zielone menu nie mam pojecia da się wejść w 46 radio? ale nie przyjmuje kodowania . co ja mam tak łopatologicznie . jakieś pomysły na rozbudowę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...