wordeg Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Koledzy proszę o analizę logów. Auto ciężko odpala oraz czasami podszarpuje. Nie ma żadnych błędów. Inne odczyty w normie oprócz pompowtrysków. Czy pompowtryski są do wymiany ??? Log (2 - 004,013,023)
vauxhall95 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 pompowtryski sa wmiare.Ale prawdopodobnie rozrzad sie konczy-nadaje sie do wymiany
wordeg Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Na rozrządzie jest zrobione około 8 tyś.km. Korekcje na pompowtryskach nie wyglądają źle ale BPI-y są wysokie
przemik Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 E tam rozrzad. 1 i 4 pompka kuleje.
wordeg Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Też podejrzewam pierwszą i czwartą pompkę, ale na trzeciej są również dość wysokie BIP-y. Tylko czy ma to coś wspólnego z ciężkim paleniem rano ??? Silnik za pierwszym strzałem załapuje ale nie odpala, a później trzeba go kręcić i kręcić i ..... i zaczyna załapywać aż w końcu załapie. Myślałem że to problem z paliwem i wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia na głowicy. Trzy dni było ok. Ale problem powrócił. Nie wiem czy brać się za pompowtryski, czy jest inna przyczyna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się