Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pompowtryski sa wmiare.Ale prawdopodobnie rozrzad sie konczy-nadaje sie do wymiany

Opublikowano

Na rozrządzie jest zrobione około 8 tyś.km. Korekcje na pompowtryskach nie wyglądają źle ale BPI-y są wysokie

Opublikowano

E tam rozrzad.

1 i 4 pompka kuleje.

Opublikowano

Też podejrzewam pierwszą i czwartą pompkę, ale na trzeciej są również dość wysokie BIP-y. Tylko czy ma to coś wspólnego z ciężkim paleniem rano ???

Silnik za pierwszym strzałem załapuje ale nie odpala, a później trzeba go kręcić i kręcić i ..... i zaczyna załapywać aż w końcu załapie. Myślałem że to problem z paliwem i wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia na głowicy. Trzy dni było ok. Ale problem powrócił. Nie wiem czy brać się za pompowtryski, czy jest inna przyczyna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...