pajelo 0 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 witam! wie ktos moze Jaki płyn wspomagania do B7 2.0tdi BPW 2006 rok ,nie wiem co bylo wczesniej zalane a chce nowy bo tamtego juz malo z gory dzieki za odp ! [br]Dopisany: 27 Styczeń 2012, 11:22_________________________________________________naprawde nikt nie wie ? bo mam problem nie wiem czy syntetyczny czy mineralny, a jest juz wskaznik na MIN. i to powaznym :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bialy986 5 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Może to pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=19688.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 oczywiście syntetyczny najpierw sprawdź jaki kolor masz zielony czy czerwony(różowy)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Cruz 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Bierz ORI, taki jaki masz na nakrętce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 orginalny to ten zielony ale jak miał wymieniany na czerwony to chyba już by się nie zalecalo znowu zmiany tak mi sie wydaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
żbik 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 oczywiście syntetyczny najpierw sprawdź jaki kolor masz zielony czy czerwony(różowy)? Oczywiście to mineralny G002000 tak jak napisane jest na korku. Patryk, nie wiesz to nie wprowadzaj ludzi w błąd z syntetykiem. :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 myślałem że zielony bo w b6 oryginalnie taki był i myślalem że w b7 jest podobnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
żbik 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 myślałem że zielony bo w b6 oryginalnie taki był i myślalem że w b7 jest podobnie Dobrze myślałeś, ale właśnie zielony jest mineralny Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 ok myślałem że syntetyk to jest to w takim razie czerwony to jaki mineralny czy syntetyczny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajelo 0 Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 dzieki za odpowiedz wszystkim! No wlasnie na korku napisane jest use only mineral fluid takze tylko mineralny.. Przed chwila jezdzilem po miescie i go szukalem, kazdemu w kompie jak wyszukuja jaki wyskakuje Syntetyk :/ i sa bardzo zdziwnie ze Mineralny ma byc.. Ten G002000 ciezko znalesc :/ Znalazlem jakis Zielony Mineralny ,ponoc norma do BMW , ale tej cyfry G002000 nie ma :/ i teraz nie wiem czy go zalewac czy nie ?????????? a minimum jest przeokrutny ;d Link to comment Share on other sites More sharing options...
żbik 0 Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 ok myślałem że syntetyk to jest to w takim razie czerwony to jaki mineralny czy syntetyczny? Czerwony to będzie syntetyk. Ja zalewam mineralny Febi M6162. Z tego co widziałem do tej pory to przeważnie czerwony był syntetyk, chociaż nie zawsze bo np. Febi 6161 to jest syntetyk a nie jest czerwony tylko jakby żółty, czy zielony - prawie przeźroczysty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajelo 0 Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 dzięki taki tez spróbuje znaleźć.. W każdym bądź razie ma być z tego co rozumiem: zielony, mineralny (obojętnie jaki tak?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 ja 3miesiące temu zalewałem febi zielonym w b6 i jak do tej pory jest wszystko wporządku febi powinien być dostępny w większości sklepów motoryzacyjnych Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajelo 0 Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 dzieki, postaram sie dzisiaj tego febiego wlac ;d Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 i jak wymieniasz to warto byłoby przeczyścić za jednym zamachem układ z syfów Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubaS-line 0 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 panowie nad czym sie tu rozczulac idziecie do salonu podajecie rocznik auta model gosciu wstukuje w kompa i wyskakuje co masz zalac moim zdaniem nie ma co szukac zamiennikow jak sa moze tansze o 10 pln ja mieszkam we francji i tu litr plynu kosztuje 12 euro w salonie wiec mysle ze w polsce nie bedzie drozszy nadmienie jest tylko G 004000 czy cos takiego innego nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk10015 1 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 no tak ale jak wymieniałem płyn nie miałem gdzieś blisko salonu żebym mógł podjechać tak to by był oryginał Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajelo 0 Posted February 7, 2012 Author Share Posted February 7, 2012 wlalem juz ten zielony. bylo na wskazniuk minimum takie ze ledwo juz pokazytwalo.. ale zrobilem dolewke jakies 200 po czym na wskazniku pokazalo wiecej niz maks. odstawielem auto zeby sprawdzic na zimnym silniku to samo. to sciagnalem 100 i jest teraz na maks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now