MIIKEW Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam jak w temacie, świeżo zakupiony Passat z silnikiem 105km BKC, jak na 1616kg to nawet daje rady ale chciałbym więcej proszę o sprawdzenie logów czy przypadkiem nie trzeba czegoś poprawić przed czipowaniem zaznaczam że nie ma błędów w ECU, nic sie nie dzieje złego podczas jazdy, turbina koło 1800obr jest słyszalna (świst) Logi robione przy -10oC, nie dało się dogrzać do 90oC choć na zegarach było 90oC, patrząc na logi innych 1.9 zauważyłem że wiele ma temp zbliżoną do 80oC nie wiem czy to już jest wina zwalonego termostatu ? czy może te 1.9 PD tak mają ? aha logi robiłem sam, więc dynamiczne są robione tak że jechałem chwile logując i dopiero na trójce od mniej więcej 1400rpm but i do 4500rpm, jak bedzie to dla sprawdzających mega niewygodne to wykasuje te "przedlogi" Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70191.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70192.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70193.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70194.html Grupy: 007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70195.html Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70196.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70197.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70198.html
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Logi zamieszczone i wykonane bardzo chaotycznie. Łatwo wtedy o bład. Oprócz ewidentnie uwalonego termostatu widac tylko minimalnie niespokojnie pracującą sprezarke. Reszta OK. Na przeszłosc postaraj się bardziej przy wykonywaniu i wstawianiu logów.
MIIKEW Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 a teraz ? STATYCZNE Grupy: 007,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70202.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70204.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70206.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_702 DYNAMICZNE Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70200.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70205.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70203.html BASIC SETTINGS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70201.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70206.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/miikew_70207.html
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie zrozumiałes przeslania. Zobacz chociazby tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239440.0
MIIKEW Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 a co z tym termostatem ? czy napewno jest uwalony jak na zewnątrz było -10 ? czy ta temperatura miała wpływ na logi ? czy to przeładowanie turbiny do 2500mbar to coś złego ?
banshee Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jak chcesz możesz logować 007 podczas jazdy i zobaczyć po ilu kilometrach do jakiej maksymalnie temperatury nagrzejesz silnik. Przy obecnym mrozie (-10) na postoju może trochę spaść.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się