Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Wykres po chipie


Recommended Posts

Tydzień temu byłem na wizycie po nowy program. A oto co wyszło:

44d527fce1e03245.jpg

Auto teraz dużo lepiej przyśpiesz, program jest super zrobiony nie ma za dużych problemów z trakcją no może na jedynce, silnik dobrze ciągnie w zakresie od 2 do 3,2 tyś obrotów. Ale na tym nie koniec już za niedługo większe turbo, PD i FMIC.

Link to comment
Share on other sites

Tak, Rogal to fachura super wykresik, furka pewnie ładnie śmiga :th:

Link to comment
Share on other sites

Jarol ten wykresik ma byc taki pofalowany :mysli: tak ma byc??? :blink: Jesli tak ma byc to ok :th: wiec niemam wiecej pytan

Jakie turbo chcesz tam pakowac i jakie PD ??? pozdr..

Link to comment
Share on other sites

Ladnie , ale czekam na wykres po grubych modach , powinna 2 z przodu pęknąć. :hi:

Link to comment
Share on other sites

Fale takie wyszły bo miałem lekko felge krzywą, całym autem troszke trzęslo podaczas hamowania, ale już jest wyprostowana. Co do dalszych modyfikacji to chce wymienić PD na te z końcówką AL do tego turbo z 2,0 170Km oraz FIMC. No ja też na to licze że bedzie 2 z przodu :tongue4: ale dalsze modyfikacjie dopiero za 2 lub 3 miesiące bo trzeba troszke $ nazbierać :)

Link to comment
Share on other sites

No to będę obserwował twoje mody bo też w planach mam 200KM tylko na turbince GT22 :naughty: ale zobaczymy co i jak u ciebie wyjdzie to moze zmienimy koncepcje .Podobno ciezko znależć turbinke uzywana ze 2.0 170KM. Jakie koszta mniej więcej na to przeznaczasz ?

Link to comment
Share on other sites

Fale takie wyszły bo miałem lekko felge krzywą, całym autem troszke trzęslo podaczas hamowania, ale już jest wyprostowana. Co do dalszych modyfikacji to chce wymienić PD na te z końcówką AL do tego turbo z 2,0 170Km oraz FIMC. No ja też na to licze że bedzie 2 z przodu :tongue4: ale dalsze modyfikacjie dopiero za 2 lub 3 miesiące bo trzeba troszke $ nazbierać :)

to ci odrazu powiem ze bedzie problem dostac ta turbine - nie tylko ty na nia polujesz :)

podobna sytuacja z pompkami --- jak juz sa to uzywki o trudnym do stwierdzenia stanie a cena okolo 1000-1200zł

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...