kamdrum Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witajcie, Mam prośbę o analizę logów i podpowiedź, czy to niedoładowanie turbo w zakresie 2500-3600 obrotów jest raczej efektem zapaskudzonej sprężarki, czy może to również być nieszczelność dolotu lub też jeszcze coś innego? Dodatkowo, po wymianie uszczelki pod głowicą (a przy okazji wymianie prowadnic zaworów wydechowych, uszczelniaczy i popychaczy ,dotarciu zaworów oraz wymianie uszczelniaczy PD) auto zaczęło więcej palić. Jakieś pomysły, co może być przyczyną? Widzę, że w grupie 1 podskoczyła mi dawka paliwa na wolnych obrotach, bo wcześniej miałem 4,4 - 4,9 a teraz 5,8 - 6, więc może nie zostały odpowiednio dokręcone pompki? Będę wdzięczny za pomoc - poniżej logi: BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70304.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70347.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70310.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70319.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70318.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70316.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70311.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70315.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70313.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70317.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70312.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70382.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70384.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70386.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70383.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70385.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70381.html [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 11:49_________________________________________________Panowie, czy ktoś zabierze głos? Mój wątek jest już prawie w połowie drugiej strony i niedługo w ogóle zniknie z pola widzenia Jak jest coś nie tak z samym postem, to chętnie się dowiem co.
banshee Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Dawka jest poprawna. Sprawdź węzyki podciśnieniowe od sterowania turbiny oraz dolot powietrza od turbo do kolektora (szukaj nieszczelności). Jeśli nic nie znajdziesz to winna może być geometria w suszarce.
przemik Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Jeśli nic nie znajdziesz ... ... to znajdz sobie inny problem...
kamdrum Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 Kolego przemik, każde niedomaganie może z czasem się pogłębiać lub być zwiastunem innego, poważniejszego problemu. Nie szukam więc dziury w całym, tylko próbuję ustalić przyczynę nieosiągania przez turbinę zadanego ciśnienia w myśl zasady, że łatwiej zapobiegać, niż leczyć. Jeżeli więc przyczyną tego jest przycinanie się kierownic spowodowane nagromadzeniem nagaru, to może lepiej wyczyścić turbinę już teraz i nie narażać jej na szybsze zużycie poprzez utrudnioną pracę? To tyle odnośnie szukania problemów Oprócz tego zależało mi na tym, żeby ktoś, kto robi to robi to na co dzień, spojrzał na logi, bo sam nie wszystko mogłem wyłapać. Kolego banshee, dzięki za info. Zastanawia mnie tylko, czy dziura w dolocie może się objawiać niedoładowaniem w określonym zakresie obrotów i przeładowaniem w innym? Czy nieszczelność nie objawiałaby się stałym niedoładowaniem?
banshee Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Jeśli masz dziurę w dolocie to MAF będzie mierzył wysoko, a ciśnienie doładowania będzie niższe od wymaganego. Jeśli przycinają się kierownice w turbinie to ciśnienie nie będzie stabilne - będzie raz większe, raz mniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się