Skocz do zawartości

kamdrum

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamdrum

Osiągnięcia kamdrum

0

Reputacja

  1. Cześć, ja również prosiłbym o wycenę następujących rzeczy: - Motul Specific 505.01 - filtry MANN: * oleju * powietrza * kabinowy (CUK 3037) - 2 x Osram H7 Ultra Life Pozdrawiam
  2. Kolego przemik, każde niedomaganie może z czasem się pogłębiać lub być zwiastunem innego, poważniejszego problemu. Nie szukam więc dziury w całym, tylko próbuję ustalić przyczynę nieosiągania przez turbinę zadanego ciśnienia w myśl zasady, że łatwiej zapobiegać, niż leczyć. Jeżeli więc przyczyną tego jest przycinanie się kierownic spowodowane nagromadzeniem nagaru, to może lepiej wyczyścić turbinę już teraz i nie narażać jej na szybsze zużycie poprzez utrudnioną pracę? To tyle odnośnie szukania problemów Oprócz tego zależało mi na tym, żeby ktoś, kto robi to robi to na co dzień, spojrzał na logi, bo sam nie wszystko mogłem wyłapać. Kolego banshee, dzięki za info. Zastanawia mnie tylko, czy dziura w dolocie może się objawiać niedoładowaniem w określonym zakresie obrotów i przeładowaniem w innym? Czy nieszczelność nie objawiałaby się stałym niedoładowaniem?
  3. Witajcie, Mam prośbę o analizę logów i podpowiedź, czy to niedoładowanie turbo w zakresie 2500-3600 obrotów jest raczej efektem zapaskudzonej sprężarki, czy może to również być nieszczelność dolotu lub też jeszcze coś innego? Dodatkowo, po wymianie uszczelki pod głowicą (a przy okazji wymianie prowadnic zaworów wydechowych, uszczelniaczy i popychaczy ,dotarciu zaworów oraz wymianie uszczelniaczy PD) auto zaczęło więcej palić. Jakieś pomysły, co może być przyczyną? Widzę, że w grupie 1 podskoczyła mi dawka paliwa na wolnych obrotach, bo wcześniej miałem 4,4 - 4,9 a teraz 5,8 - 6, więc może nie zostały odpowiednio dokręcone pompki? Będę wdzięczny za pomoc - poniżej logi: BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70304.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70347.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70310.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70319.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70318.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70316.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70311.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70315.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70313.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70317.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70312.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70382.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70384.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70386.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70383.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70385.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70381.html [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 11:49_________________________________________________Panowie, czy ktoś zabierze głos? Mój wątek jest już prawie w połowie drugiej strony i niedługo w ogóle zniknie z pola widzenia Jak jest coś nie tak z samym postem, to chętnie się dowiem co.
  4. Ja mam niestety to samo i zauważyłem, że problem pojawił się po regeneracji głowicy kilka tygodni temu - była wydmuchana uszczelka pod głowicą i "przy okazji" zostały wymienione popychacze, uszczelniacze zaworowe, prowadnice zaworów wydechowych i dotarte zawory. Zostały też przy tym wymienione uszczelniacze pompowtrysków. Co ciekawe, spadły przy tym BIPy i teraz mieszczą się w zakresie mniej więcej -15 do + 5 (wcześniej wszystkie były ok + 30), a korekcje pozostały na podobnym poziomie (tylko na 4. cylindrze dochodzą do +0,8 więc jeszcze do przeżycia). Nie sprawdzałem świec żarowych - możliwe, że zostały uszkodzone przy wymontowywaniu?
  5. Aktualizacja: Otóż wymieniłem wczoraj olej w skrzyni biegów na Motul Gear300 75W90 i niestety nie zauważyłem żadnej poprawy w jej pracy Dalej biegi albo wchodzą dość ciężko - szczególnie dwójka, gdy jedynkę pociągnie się do ponad 3000 obrotów, albo ma się wrażenie delikatnego chrupnięcia średnio co 2-3 wrzucenia biegu. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć, co może być przyczyną i jak się zabrać za diagnozowanie? Pozdrawiam
  6. Witam, Mam dużą prośbę o zdekodowanie koloru lakieru po VIN, ponieważ nie posiadam książki serwisowej i nie umiem zdjąć tylnej kanapy (Avant)... WAUZZZ8E95A107337 Z góry dziękuję!
  7. Witam, Chciałem zapytać, jakie są Wasze opinie na temat pracy skrzyni biegów HCF (egzemplarz z 2004 r. - modelowo 2005, więc chyba może mieć tylko ten model skrzyni) pod względem łatwości zmiany biegów? Czy normalne jest, że biegi nie wchodzą "jak w masło" i wyczuwalny jest pod ręką lekki opór na granicy delikatnego "chrupnięcia" przy określonych obrotach? Czy to czasem nie jest oznaką kończącego się sprzęgła lub np. konieczności wymiany oleju? Wiem, że zdania na temat wymiany oleju w skrzyniach biegów są podzielone, natomiast gdy porównuję pracę skrzyni w zeszłorocznym Hyundaiu I30 z tą mojego Audi, to Audi wypada blado. Nie mogę jednak nie dodać, że Hyundai ma przejechane 20 tys. km, a Audi licznikowo 167 tys., chociaż przebieg nie jest udokumentowany, więc może być wyższy... Pozdrawiam
  8. Witajcie Dołączyłem do Waszego szacownego grona, ponieważ chcę wkrótce powiększyć rzeszę szczęśliwych - mam nadzieję - posiadaczy A4. Zagłębiam się więc w lekturę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...