Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Syczenie po odkręceniu korka od płynu chłodniczego


trezor4

Recommended Posts

Mam takie pytanie , bo przy mrozach -10 zauwazylem , ze nawet jak ustawie temp nawiewu na HI to powietrze leci cieple , ale nie gorace ( tak mi sie wydaje ze powinno byc cieplejsze , a jak ustawie moc nawiwu na max to jeszcze bardzoej temp nawiuwu spada ) , czy to normalne ? Dzisiaj jak po jezdzie otworzylem maske i odkrecilem korek od zbiorniczka plynu chlodnieczego to ulecialo powietrze z niego i to dosc duzo .... czy to tez normalne ?

Link to comment
Share on other sites

na Hi przy zagrzanym motorze po przylozeniu reki do nawiewu powinno parzyc.syczenie jest normalne

Link to comment
Share on other sites

a czym moze byc spowodowane ze nie parzy ? :) nagrzewnica ?

Link to comment
Share on other sites

jaką masz temp 90 stopni? ciężko teraz nagrzać tak motor.

jeśli jest -15 na zewnątrz a nie masz na tablicy 90 stopni to nie poleci gorące tylko ciepłe powietrze.

Link to comment
Share on other sites

trzyma po 10km 90 stopni na blacie i na klimatroniku

Link to comment
Share on other sites

Płukanie nagrzewnicy zrób ja nie dawno robiłem i efekt jest bezcenny a zrobiłem w ten sposób zdjąłem węże od nagrzewnicy , podłączyłem kawałęk węża wydmuchałęm płyn ze środka wlałem domestos czekałem 10 minut i płukanie pod ciśnieniem nie dużym w jedną i w druga stronę i teraz maksymalnie klimatronik ustawiam na 23 stopnie i w środku upał a zawsze myślałem że klekoty sie słąbo grzeją

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...