Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku + przerywanie (????)


Gość donuska90

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donuska90

Taaa.. Na tym pasku było zrobione około 30 tys. km ;/

Nikt mądry tam nie spojrzał, poza Arturem ;D[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 16:22_________________________________________________Pasek się starł z powodu krzywych rolek i napinacza. Po wymianie całego rozrządu auto nadal przerywa. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa.. Na tym pasku było zrobione około 30 tys. km ;/

Nikt mądry tam nie spojrzał, poza Arturem ;D[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 16:22_________________________________________________Pasek się starł z powodu krzywych rolek i napinacza. Po wymianie całego rozrządu auto nadal przerywa. :wallbash:

A mozesz nam powiedziec kolezanko Joasiu, jakiej firmy byl u Ciebie ten felerny pasek...?

Czy problem z przerywaniem juz jest zalatwiony? Bo nie napisalas jak sie to zakonczylo...

Pozdrawiam Dana :smiley:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamten pasek był Bosch`owski. Później został wymieniony jeszcze czujnik n75, 2 miesiące był spokój, teraz auto nadal przerywa. Po wizytach u "komputerowców, którzy nic nie zdziałali pojechałam na diagnostykę do tune-up i okazało się że padł wtrysk sterujący. Po jego odłączeniu auto przyspiesza jak stary Polonez, ale nie przerywa :)

Także czekam na zamówione części i zobaczymy co dalej.

Chociaż problemy z odpalaniem są nadal. Niekiedy zdarza się,że auto zakręci z 4 razy, słychać że chce tak jakby "załapać" po czym dalej kręci, ponownie chce "załapać" i dopiero wtedy odpala... Nie robi tego zawsze,ale tak co jakiś czas :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamten pasek był Bosch`owski. Później został wymieniony jeszcze czujnik n75, 2 miesiące był spokój, teraz auto nadal przerywa. Po wizytach u "komputerowców, którzy nic nie zdziałali pojechałam na diagnostykę do tune-up i okazało się że padł wtrysk sterujący. Po jego odłączeniu auto przyspiesza jak stary Polonez, ale nie przerywa :)

Także czekam na zamówione części i zobaczymy co dalej.

Chociaż problemy z odpalaniem są nadal. Niekiedy zdarza się,że auto zakręci z 4 razy, słychać że chce tak jakby "załapać" po czym dalej kręci, ponownie chce "załapać" i dopiero wtedy odpala... Nie robi tego zawsze,ale tak co jakiś czas :/

Jak masz problemy z mechanikami to moze zagladnij tu...

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=292

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbój ponownie wymienić filtr paliwa też kiedyś wymineiłem i później zakładałem stary bo była tragedia z odpalaniem, poza tym gdzieś może być nieszczelność w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw to bym zrobił później wtryski wiesz to jest tańsza opcja..

Tak,tylko wiesz to dziwne odpalanie to jeszcze nie jest aż taki problem, zwłaszcza że nie robi tego cały czas..

A te wtryski wymieniam z tego względu,że auto przerywa, w ogóle się jechać nie da.. Dochodzi do 2 tys. obrotów i szarpie jak rąbnięty jakiś :decayed:

Tak jak pisałam wyżej, byłam na diagnostyce komputerowej w tune-up i Pan stwierdził,że to przerywanie to coś z układem paliwowym. Później "gazowali" na postoju, popukali czymś w ten wtrysk sterujący i też auto zaczęło tak jakby szarpać.. Więc tak czy inaczej muszę to wymienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Później "gazowali" na postoju, popukali czymś w ten wtrysk sterujący

Warsztat generalnie ma bardzo dobre oceny na forach. I u naszych kolegow rowniez.

Joasiu kiedy Ty bylas ostatnio w tym warsztacie i jak dlugo czekasz i skad maja byc te wtryski?

Podobno ten warsztat sploną jakis 2 miesiace temu.

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pozar-po-wybuchu-w-warsztacie-samochodowym-w-sw-Wojciechu-n55649.html

Pozdrawiam Dana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłam tam w zeszłą środę, warsztat został przeniesiony po prostu w inne miejsce po pożarze. Dziś dzwoniłam i wtryski jeszcze nie przyszły. W sumie to sama nie wiem skąd je zamówili, być może z Allegro..

A co do gazowania.. Czytałam i słyszałam takie opinie, ale zdałam się na fachowców, w końcu chyba wiedzą, co robią :decayed:

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon moze do nich jeszcze raz i spytaj kiedy beda. I skad ta dostawa.

Takie rzeczy musisz wiedziec.

Bo na allegro sa dostepne od reki.

Oraz ile to ma kosztowac, bo uzywane bede w cenie od 200zl a "inne" moga nawet... bardzo duzo kosztowac.

http://allegro.pl/wtryski-audi-a4-passat-b5-seat-1-9-90km-gwaran-i2232755328.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, jak byłam na diagnostyce to Pan sprawdzał na allegro, później do mnie zadzwonił i komplet wtrysków (używane) wynosi 400zł+50zł przesyłka. Dziś dzwoniłam i jeszcze nie przyszły :kwasny:

---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

A nowy sterujący 1300zł :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazowanie autem na postoju to głupota

byłaś u kilku specjalistów i jak widzę kasa i czas stracony, zero konkretów, słabiutko

pokaż wszystkim że kobieta też potrafi zrobić logi, będziesz lepsza od wszystkich mechaników którzy nic dobrego nie zrobili, chęci i mały zakup na allegro wystarczy by zrobić logi i być pewnym co w aucie nie gra, do poczytania http://a4-klub.pl/showthread.php?t=2950

do kupienia http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i2261105163.html

z nasza pomocą zrobisz logi, na ich podstawie będzie wiadomo co szwankuje w silniku, kupowanie używanych wtrysków od mechanika który nie zajmuje się profesjonalnie wtryskami to według mnie duży błąd bo zerowa pewność czy zakupione wtryski nie będą wadliwe, jak chcesz mieć pewność lepiej wybrać się do pompiarza który sprawdzi twoje wtryski i powie w jakim są stanie, bo możliwe ze poza sterującym reszta ok, wtrysk sterujący szukaj używki bo za 1300zł to kupisz dwa komplety wtrysków z nowymi końcówkami czyli można powiedzieć nowe wtryski bo końcówki się aby zużywają we wtrysku, z opisu wynika że masz wtrysk sterujący padnięty skoro po odpięciu przestał szarpać, widząc stary pasek rozrządu sadzę że dużo więcej w twoim aucie jest problemów i od logów najlepiej zacząć by nie wywalić kasy nie potrzebnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
gazowanie autem na postoju to głupota

byłaś u kilku specjalistów i jak widzę kasa i czas stracony, zero konkretów, słabiutko

pokaż wszystkim że kobieta też potrafi zrobić logi, będziesz lepsza od wszystkich mechaników którzy nic dobrego nie zrobili, chęci i mały zakup na allegro wystarczy by zrobić logi i być pewnym co w aucie nie gra, do poczytania http://a4-klub.pl/showthread.php?t=2950

do kupienia http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i2261105163.html

z nasza pomocą zrobisz logi, na ich podstawie będzie wiadomo co szwankuje w silniku, kupowanie używanych wtrysków od mechanika który nie zajmuje się profesjonalnie wtryskami to według mnie duży błąd bo zerowa pewność czy zakupione wtryski nie będą wadliwe, jak chcesz mieć pewność lepiej wybrać się do pompiarza który sprawdzi twoje wtryski i powie w jakim są stanie, bo możliwe ze poza sterującym reszta ok, wtrysk sterujący szukaj używki bo za 1300zł to kupisz dwa komplety wtrysków z nowymi końcówkami czyli można powiedzieć nowe wtryski bo końcówki się aby zużywają we wtrysku, z opisu wynika że masz wtrysk sterujący padnięty skoro po odpięciu przestał szarpać, widząc stary pasek rozrządu sadzę że dużo więcej w twoim aucie jest problemów i od logów najlepiej zacząć by nie wywalić kasy nie potrzebnie

Hmmmm...:eusathink:

jeśli chodzi o pasek.. To po wymianie rozrządu już się nie ściera...

Pojechałam do Tune-Up, bo słyszałam że dobrzy są i diagnostykę też robią...

Po zrobieniu logów stwierdzono,że coś z układem paliwowym jest nie teges. Po stukaniu jakimś tam kluczem we wtrysk sterujący (przy gazowaniu na postoju) też przerwał..

Cholerka, zaufałam tym mechanikom, a Wy teraz piszecie np. o tym gazowaniu na postoju,że to głupota. Też mogłam najpierw poprosić o opinię tutaj na forum a później zamawiać ten komplet wtrysków w sumie w ciemno :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to było kilka prób to gazowanie i nie cisnęli powyżej 3000obt to nie była głupota, niektórzy gazowanie robią do odcięcia i to miałem na myśli, zamiast martwić się na zapas bierz się do działania, bo lepszej opnij niż na podstawie logów nie dostaniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...