Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku + przerywanie (????)


Guest donuska90

Recommended Posts

Guest donuska90

Witam. Znowu mam problem, a właściwie dwa.

Auto stoi całą noc na mrozie, rano odpala bez zarzutu. Po zagrzaniu silnika i postoju około 2 - 3 godzin kręci,kręci, kręci i załapać nie chce. Akumulator kupiony nowy w zeszłym roku, świece Bosch mają mniej więcej 1,5 roku.

Druga sprawa - Czasem się zdarzy,że auto zaczyna przerywać zarówno jak jest ciepły silnik i zimny - objawy podobne jak w aucie na benzynę przy zalaniu przewodów. Wczoraj jakiś mądry kolega poradził,aby na postoju "gazować" do 4 tys. obrotów,aby sprawdzić, czy wtryski są ok, czy nie kopci.No i auto tak jakby się "zająknęło", strzeliło i wywaliło czarny dym. Dziś było podobne doświadczenie i już tego nie robił.

Dzisiaj sprawdzany VAGiem - żadnych błędów.

Wie ktoś, co może być przyczyną??

Link to comment
Share on other sites

pierw kolege klepnij w glowe zeby Ci takich rad nie dawal.Podepnij vaga

Link to comment
Share on other sites

Był podłączany i żadnych błędów nie wykazał ;)

:vaglogi:

Link to comment
Share on other sites

pierw kolege klepnij w glowe zeby Ci takich rad nie dawal.Podepnij vaga

Widzę ty dałeś lepszą radę :polew:

Przecież napisał że vagował i nie ma żadnych błędów to jedynie wina filtra lub ropy Chyba że tylko tak napisał albo ktoś się nie zna na vag-u

Link to comment
Share on other sites

moze w 2.8 aah jak nie ma zadnych bledow to jest ok.Ale nie w 1.9TDI. :polew: :polew:

Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

Podłączył, posprawdzał te wszystkie duperele no i nie było żadnych błędów. Koleś ma kompa od dwóch tygodni, także wiecie ;D

Ostatnio też byliśmy na tzw. "diagnostyce", koleś skasował 50 zł a nic nowego nie powiedział ;/

Link to comment
Share on other sites

moze w 2.8 aah jak nie ma zadnych bledow to jest ok.Ale nie w 1.9TDI. :polew: :polew:

Nie wiem ile jeździsz 1.9 TDI ale ja już latam 7 lat i co nie co wiem na 2.8 to może i się nie znam :hi: ale kończę ten OT bo nic nie wnosi :good:

Link to comment
Share on other sites

tak sie sklada ze na 1.9 zjadlem zeby.Wiec tez co nie co wiem

Link to comment
Share on other sites

Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę ;)

Kolego na pewno jakiś klubowicz się znajdzie w Gdyni,albo podjedź na spota to ci zrobią logi :cool1:
Link to comment
Share on other sites

Guest donuska90

Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę ;)

Kolego na pewno jakiś klubowicz się znajdzie w Gdyni,albo podjedź na spota to ci zrobią logi :cool1:

Koleżanko jak już :cool1:

Już z jednym kolegą z forum jestem w miarę dogadana na czwartek, także jak coś to będę pisać ;)

Link to comment
Share on other sites

Jak znajdę kogoś mądrego, kto potrafi zrobić logi to napiszę ;)

Kolego na pewno jakiś klubowicz się znajdzie w Gdyni,albo podjedź na spota to ci zrobią logi :cool1:

Koleżanko jak już :cool1:

Już z jednym kolegą z forum jestem w miarę dogadana na czwartek, także jak coś to będę pisać ;)

Serdecznie przepraszam za pomyłkę :notworthy:
Link to comment
Share on other sites

Szanowna koleżanka przyjechała wieczoru dzisiejszego z problemem. W garażu zapieliśmy VAG'a, zero błędów ale kąt wtrysku wahał się w granicach 18-22. Chcąc wykazać się dobrym sercem (chciałem nastawić kąt by wykluczyć jego znaczenie przy problemach z odpalaniem) zniosłem pod auto narzędzia zdjąłem osłonę silnika, zaczynam zdejmować osłonę rozrządu i ... to co ukazało się pod osłoną rozrządu zamieszczę tutaj jutro jak koleżanka podeśle mi zdjęcie tego co pozostało z paska. Mniej więcej z paska który powinien mieć około 2cm szerokości pozostało około 5-7mm. Cud że do mnie tym autem dojechali. Pasek zjeżdżał po rolkach w stronę chłodnicy i 3/4 jego szerokości starło się o osłonę. Wcześniejszych 2 mechaników nawet nie pokwapiło się o zdjęcie osłony rozrządu i rzucenie na niego okiem (w sumie też bym tego nie zrobił gdyby nie to że potrzebowałem odsłonić koło pompy wtryskowej). Jako kochany klubowicz zapiąłem koleżankę na linkę i grzecznie jej auto odstawiłem pod dom ( współczucia dla kolegi który jechał holowanym autem z wyłączonym silnikiem przez 15km - u klubowiczki na prowincji temp na fisie -24,5.), dodatkowo poleciłem zaufany porządny warsztat w Gdyni. Puki co w temacie przerywania i odpalania nie ma się co udzielać, po założeniu nowego rozrządu trzeba będzie myśleć. Jeżeli ktoś zna przyczynę uciekania paska z rolek na przód auta proszę o opinie bo prawdopodobnie luby klubowiczki i tak odstawi auto do swojego "znajomego" na rozrząd więc może chociaż uwagi pomogą nakierować im "mechanika" do poprawnej i kompleksowej naprawy. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

36305628.jpg

96739686.jpg

Obraz który ukazał się pod osłoną...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...