Jump to content
IGNORED

[AGB S4 B5] Oceńcie wykres i logi


Recommended Posts

Koledzy poprosze również o ocenę wykresu czy warto taki mieć, coś w nim mi się nie podoba, ale nie jestem fachowcem, dzieki za opinie.Soft pochodzi z Audi S4 B5 1999 rok.

s4digimaha1ol5.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ile to auto jeździ juz czasu na tym sofcie ? Sprzęgło nie klęka ?

Przebieg mocy taki sobie, korby dostaja fajnie po d*pie przy niskich rpm...

Czy masz logi z doładowaniem i wskazaniami przepływki ?

Link to comment
Share on other sites

Napewno sprzęgło i korby :wink4: [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2008, 11:01 _________________________________________________Tu masz wzorowy soft :

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6ceebadf1c900f65

Link to comment
Share on other sites

od Norbiego, chciałem ten sam bo mamy te same nr kompa, ale troche mi daleko do Wawy .

Piszesz ,że korby w dolnych obrotach czyli należy raczej jezdzic na wyższych, a co z nimi sie moze stać ( w najgorszych sytuacjach oczywiscie) pękną? Bardzo dzieki za help Poziek

Link to comment
Share on other sites

Słuchaj widzialem juz gorsze :) Ile już na tym smigasz? Nic się nie dzieje ?? Nie ma hardcoru, także aż tak się nie martw.

Zaraz poszukam troche po innych forach i tu wkleje.

Jezeli chodzi o Nm to jest to duże obciązenie dla korb i panewek bo przy niskich rpm 3000 masz ponad 520Nm co nie jest niczym nadzwyczajnym dla K03 ale zobacz co się dzieje poźniej. Moment leci na leb na szyje a mogłby pójść tak płasko jak u Norbiego.

Podejrzewam, że auto od dołu mocno gniecie w fotel ale już od 3500rpm nic się nie dzieje...

Pomyśl o tym Norbiastym sofcie :th:

Link to comment
Share on other sites

wykres jak kiedys byly w dizlu :confused4: .... [powoli juz sie od tego odchodzi ] ... osobiscie kompletnie z doopy przebieg momentu jak na taki setup ...

Link to comment
Share on other sites

Spanky ma całkowicie rację. Teraz trendy są przebiegi krzywej mocy w taki sposób aby moc max szla caly czas do góry a nie utrzymywala się poziomo na tym samym pulapie przez dość znaczy zakres RPM.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Panowie za opinie. Soft jest nowy , auto narazie przejechało na tym moze 1000 km. A i nie dostaje narazie w dupe bo sezon na xxx sie jeszcze nie zaczął , no i jeździ tym moja kobieta najczęściej. A jeżeli chodzi o soft Norbiego to jakos musze sie zebrać żeby odwiedzić Rogala i poprawić conieco u mnie , mam tylko nadzieje ze nic nie padnie. Sprzęgło jest nowe ,ale seryjne , powinno wytrzymać troszkę. Ale te korby mnie martwią. :(

Link to comment
Share on other sites

To powiedz swojej kobiecie, żeby uważała ze sprzęgłem, najpier niech całkowicie odpuszcza pedał sprzęgła a potem dopiero gaz... :gwizdanie: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

najpier niech całkowicie odpuszcza pedał sprzęgła

Oczywiscie niech to robi migiem :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Moment jest duży i szybko spada. Jednak przy każdych obrotach i tak jest wyższy niż u Norbiego.

Link to comment
Share on other sites

Moment jest duży i szybko spada. Jednak przy każdych obrotach i tak jest wyższy niż u Norbiego.

skala Nm jest mocno przesunięta w górę, max moment jest 541Nm przy 2965rpm, zobacz jaka wartośc jest na skali? Prawie 600Nm

Link to comment
Share on other sites

Chyba nic nie jest przesuniete. Po prostu tak wyskalowane...

Link to comment
Share on other sites

Chyba nic nie jest przesuniete. Po prostu tak wyskalowane...

zgoda

co nie zmienia faktu, że przebieg momentu jest lipny

Link to comment
Share on other sites

na przykład wzmocniony dociks i twardzsza tarcza robione u radzikowskiego w wawie :th:

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem ta hamownia znacznie zawyżyła moment :hi:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...