Tommy Gun Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, niebawem będę zabierał się z mechanikiem za wymianę kilku "pierdół": uszczelka miski olejowej i uszczelniacz wału tył. W zimie jak jest mróz to kapie lekko z miski, gorzej jest na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem. Sprawa jest taka, że mam trochę kilometrów od "swojego" sklepu z częściami do tego mechanika i mam do was kilka pytań, aby zrobić to wszystko raz a porządnie: - czy nową uszczelkę michy warto ładować jakimś dobrym silikonem czy ma być tylko i wyłącznie uszczelka i czy potrzeba nowych śrub ? - czy coś takiego jak simering wałka pośredniego występuje też z tyłu ? - czy w silniku 1z 95r. uszczelniacz wału jest bez żadnych udziwnień ? W co jeszcze wypadałoby się zaopatrzyć przy tej operacji ?? [mod]Czy masz trudności z prawidłowym wyborem prefix-u!? - poprawiam ostatni raz kolejne wylądują w koszu[/mod]
Lukasz_N Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 1. Wystarczy tylko uszczelka, ale kup cos konkretnego, a nie jakis tani badziew 2. Walek pośredni usczelniony jest tylko z przodu. Z tylu nie ma zadnego uszczelniacza 3. 068 103 171F to uszczelniacz walu na tyl pod sprzeglo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się