Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Czasami zamuli silnik


pablo311091

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie Pytanko :(

Mój problem polega na tym, ze czasami mi za muli autko, tzw: jak jadę nie wiem 20,40,nawet do 100km/h to obroty spadają chociaż mam wciśnięty gaz,a jak puszcze gaz i wcisnę spowrotem to już normalnie jest. często to już się zdarza. a drugi problem jest taki:

- jechałem 100 km/h i chciałem więcej pojechać to nie chciał. Obroty spadały spowrotem i nie do puszczało przekroczyć 100km/h podjechałem do stacji paliw nalałem tam z 5 litrów PL ropy to normalnie zaczął pracować

może mi ktoś pomoże ten problem rozwiązać

mam audi a4 b5 19 .TDI 90 Koni z 1995 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapiąć Vaga -zrobić logi i wtedy się zobaczy a najlepiej jak by zrobić w czasie w/w objawów .

Dodatkowo odczytać błędy też powinno być pomocne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha... to będę musiał do znajomego podjechać żeby podpiął mi i zobaczył.

filtr paliwa ? wiem ze przed zima wszystkie wymieniane były a przedwczoraj odstojnik czyściłem z filtra to trochę syfu było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nalałes jakiegoś chu***o paliwa wymień filtr i zalej auto do min 1/2 baku na jakiejś dobrej stacji np. shell [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 14:02_________________________________________________oprócz tego vag oczywiście :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy cały czas ruska wlewam, a czasami PL żeby wtryski przeczyściło

A autko mam od roku i nic zarazie się nie psuło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy cały czas ruska wlewam, a czasami PL żeby wtryski przeczyściło

A autko mam od roku i nic zarazie się nie psuło

Jak kupujesz ruskie paliwo od przemytnika to nic dziwnego, że kiepska jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czasami PL żeby wtryski przeczyściło

No i prosze, kolega tankuje polskie paliwo zeby dodac zdrowia silnikowi... i wtryski nim czysci.

A my tak na nie narzekamy... i w Germani chcielibysmy tankowac.

Odrazu widac jak inaczej patrzy sie ze wschodu na zachod.

Pozdrawiam :)

ps. Kolego Pawel, podjedz gdzies na Polskiego Shella... i zatankuj do pelna Shell V-Power.

Kup STP, czarne i niebieskie i wlej do do zbiornika. Wczesniej wlej STP, nastepnie paliwo.

Pojezdzij tak ze 200-300 kilometrow i daj znac czy sie zmienilo.

ps. oczywiscie filtr paliwa najlepiej zmienic na nowy, i to jakis markowy. Knecht, Mann, Bosch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...