lukasza4 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Z prawej strony silnika jest taka gumowa rura i w miejscu gdzie jest opaska zaciskowa poci się ,no i niewiem czy powinien byc tam olej (w tej rurze) czy terz nie może tylko wystarczy opaske zmienić
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Generalnie nie powinno tam być oleju. W praktyce zawsze się tam zbiera. Trzeba zdjąć to kolanku i zlać olej. A najlepiej wyjąć intercooler i przemyć z oleju :th:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 02:38 _________________________________________________kiedyś nawet robiłem z kumplem takie porównanie, że zmierzyliśmy temperaturę w dolocie przed czyszczeniem i po czyszczeniu intercoolera. Różnica była ponad 10 stopni w całym górnym zakresie więc naprawdę warto się trochę pobawić.
marcin j Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Generalnie nie powinno tam być oleju. W praktyce zawsze się tam zbiera. Trzeba zdjąć to kolanku i zlać olej. A najlepiej wyjąć intercooler i przemyć z oleju :th:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 02:38 _________________________________________________kiedyś nawet robiłem z kumplem takie porównanie, że zmierzyliśmy temperaturę w dolocie przed czyszczeniem i po czyszczeniu intercoolera. Różnica była ponad 10 stopni w całym górnym zakresie więc naprawdę warto się trochę pobawić. Mam w związku z tym pytanie, jak przepłukać IC i czym???, co wystarczy zrobić, odkręcić. Pacjentem byłby 2.5 tdi V6 z 2 IC po bokach. Ciepłe dni się zbliżają więc wiecej chłodnego powietrza by sie przydało
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 To z prawej strony to wąż ciśnieniowy biegnacy od IC. Poprawnie zamocowany powinien wchodzić DO tego plastikowej rury i zabezpieczony taką metalową klamerka. Chociaż widziałem zakładany NA rure (ale to był AVB - wiec może) i był zabezpieczony metalową opaska zaciskową. Wyjmij ten wąż, wyczyść z oleju i załóż nowy pierścień uszczelniający (ten czarny, gumowy, na końcu metalowej części). - zdjęcie zaczerpnięte z forum vw-passat.pl Pierścień dostaniesz w ASO, nr: 3C0 145 117 F cena to cos kolo 12 zł. Jak wyciągniesz ten wąż pewnie troszkę oleju tam bedzie (tak jak mowi Poziek). Jeżeli bedzie go dużo to zainteresuj sie turbina
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Płukałem benzyną, potem przedmuchałem kompresorem. Tyle. Warto je przeczyścić :th:
zibizab Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Turbina do sprowdzenia-może wyciekać olej ,który ją smaruje
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 No jeżeli ubytki oleju są duże - to tak. Obserwuj poziom na bagnecie.
lukasza4 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2008 poziom na bagnecie jest ok praktycznie nie ubywa zaraz idę do garażu i zobaczymy co tam sie dzieje :th:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 14:06 _________________________________________________zdjąłem te rurę i jest trochę oleju w środku ale nie duzż , przy okazji zauważyłem wyciek z okolicy zaworu EGR ale ten zawór chyba działa jak gaszę silnik to zamyka tę klapkę w kolektorze czy to olej z turbiny a może zawór padł?
marcin j Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Płukałem benzyną, potem przedmuchałem kompresorem. Tyle. Warto je przeczyścić :th: Dzieki, muszę sie zmobilizować i zrobić pranie IC.
Tytus Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 poziom na bagnecie jest ok praktycznie nie ubywa zaraz ide do garazu i zobaczymy co tam sie dzieje :th:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2008, 14:06 _________________________________________________zdjolem tą rure i jest troche oleju w srodku ale nie duzo , przy okazji załwarzyłem wyciek z okolicy zaworu EGR ale ten zawór chyba działa jak gasze silnik to zamyka tę klapke w kolektorze czy to olej z turbiny a może zawur padł? u mnie tez EGR jest caly uwalony olejem, chyba sporo osób ma z tym problem, warto go wykręcić, wyczyścić i wymienić uszczelki. Można też wymienić cały EGR - koszt chyba 700zl Jak bedziesz miał chwile wrzuć fotki na forum, jestem ciekaw bo masz mniej wiecej te same problemy co ja _________________________________________________ Marcin ja też sie za to zabieram. Dzisiaj na próbę chciałem odkręcić zderzak - ale nie wyszło http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_jak_wyjac_intercooler-t29555.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się