Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] AFN Prośba o sprawdzenie logów


fuzzi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Bardzo proszę o sprawdzenie kondycji auta na podstawie poniższych logów. Auto dość często łapie notlauf. Auto to A6 C5 z 99 roku, silnik 1.9 AFN. Wiem, że to forum A4, ale to drugie auto w rodzinie. Moderatorzy, bądźcie wyrozumiali! :)

Przed logowaniem odczytałem zarejestrowane błędy:

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Auto było dobrze rozgrzane, na desce 90 stopni, ale po zatrzymaniu auta po kilku minutach temperatura spadła (termostat zmieniany jakieś 3 miesiące temu).

Statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71321.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71322.html 001

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71323.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71324.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71325.html 007

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71326.html 013

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71328.html 023

BS

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71329.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71330.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71331.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71332.html 011

Dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71333.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71334.html 001

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71335.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71336.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71337.html 008

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71338.html 010

http://vaglog.rtnet.pl/km15_71339.html 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko masz dobrze.

Dosc czesto łapie notlauf, ale w logach sprezarka zachowuje sie poprawnie.

Korekcja lekko podwyzszona na 1 garku ... ale tragedii bym z tego nie robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a co z tą temperaturą, która spada po zatrzymaniu auta na kilka minut? Na zewnątrz było ok. -15 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o temperaturę na postoju to ja mam już 3 tdi i każdym tak było że na postoju temperatura spadała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie z czego może wynikać tryb serwisowy, który łapie to auto? Nie zdarza się to regularnie, ale bywa co jakiś czas, no i po tym komp rejestruje błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na twoim miejscu sprawdził wężyki od podciśnienia i zawór N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjedz w trase i przegon auto zeby sie dobrze sprezarka rozgrzala i syfex sie wypalił.... i notlaufy powinny ustapic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężarka była niedawno czyszczona, sztanga od łopatek chodzi luźno w pełnym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym na twoim miejscu sprawdził zawór n75 i wężyki, chociaż wężyki to jest opcja mało prawdopodobna. Jak masz możliwość to spróbuj podmienić zawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym...

A moze to przeplywka...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...