Skocz do zawartości

fuzzi

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fuzzi

Informacje

  • Imię
    fuzzi
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fuzzi

0

Reputacja

  1. Cześć Kolega zgubił kluczyk do A4/B6, niestety, był to jedyny kluczyk jaki posiadał. Czy da się gdzieś zamówić pasujący kluczyk na podstawie numeru VIN i innych dokumentów potwierdzających własność auta? Jak do tego podejść, co z tym zrobic? Pozdrawiam
  2. Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8K6CA057015 Z góry dziękuję.
  3. 215/50/17 to jeszcze nie balon, wygląda to na prawdę spoko. Jeżeli chodzi o komfort, to łagodniej pokonuje się nierówności - dziury, uskoki itp. Na 235/45 miałem wrażenie, jakbym jechał na samej feldze. Oczywiście na równej jezdni efekty ww. nie są zauważalne. Wg mnie 215/50 to lepszy wariant jeżeli ktoś nie jeździ głównie po autostradzie.
  4. Nawet się Kolego nie zastanawiaj, 215/50/17 vs 235/45/17, to duża różnica w komforcie, oczywiście na plus tej pierwszej, a 16" to tak jak .Pablo. napisał, trochę za mało, wizualnie słabo...
  5. Ja np. trafiłem na aukcję z oponami Bridgestone ER300 z 2012 roku za 1,2k z pełną gwarancją producenta. Szukałem co prawda kilka tygodni. Polecam kanały rss na Allegro z ustawionym filtrem na jakieś opony...
  6. Jeździłem na oponach 235/45/17, a od 2 miesięcy jeżdżę na 215/50/17, felgi zostały te same. Zmieniłem, bo akurat musiałem, kończył się bieżnik i była to dobra decyzja. Jeżeli chodzi o komfort jazdy, koleiny, dziury inne nierówności, to jest lepiej, znacznie lepiej. Polecam ten rozmiar. Co do ceny, to na Alledrogo można trafić markowy zestaw za stosunkowo niewielką kasę.
  7. fuzzi

    turbo -chrobotanie

    Masz 100% pewności, że wymienili tylko zawór recyrkulacji spalin EGR i nic więcej nie robili przy aucie ? Jeżeli tak, to byłaby to odpowiedź na liczne pytania, ale nie sądzę, aby EGR miał z tym dźwiękiem coś wspólnego.
  8. Gdyby ktoś potrzebował czujnik do zbiorniczka z płynem, to mam 1 nowy ( 25zł )
  9. Na górze w tym temacie jest dokładna instrukcja jak to zrobić, tutaj masz skrót: Robisz tak: Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 i tu wpisujesz nową konfiguracje, np.: 31200 Następnie wchodzisz w: Adres 16 Steering Wheel w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING zmienia się najczęsciej pozycja przedostatnia (pod warunkiem, że dokładasz tylko FIS) Nie zapomnij zapisać zmian.
  10. Nadkole zdejmowałem, ale niestety luźnego kabla tam nie widziałem. U Ciebie ten kabel był jakoś zakończony, w którym dokładnie miejscu go znalazłeś? Wolałbym dołożyć czujnik, miałbym mniej roboty i ogólnie, tak by było lepiej.
  11. Wymieniłem manetkę na taką z obsługą FIS, zrobiłem poprawnie kodowanie, adaptacje - manetka działa, na wyświetlaczu info o płynie do spryskiwaczy. W niebieskiej kostce od licznika jest pin na 1 pozycji i podłączony jest do niego kabel (brązowo-czerwony). Przy zbiorniku płynu brak czujnika jak również brak kabelka, do którego czujnik można podłączyć. Gdzie mógł zostać zakończony kabelek, który wychodzi z kostki licznika? Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Zdjęcie mojej kostki
  12. Nie jest to przypadkiem związane z kołem dwumasowym lub sprzęgłem ?
  13. fuzzi

    Nie właściwa praca EGR

    Może mieć (np taki pasywny, bez czujników), dołożony jako opcja, żeby uzyskać wyższą normę emisji spalin, np euro4.
  14. Dzięki. Dokładnie tak jak piszecie. Odkręcić o 90 stopni i wysunąć, wcześniej odkręcając korek od zbiorniczka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...