skalarx Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Ponieważ miałem dziurę w gumowym fragmencie dolotu w moim TDI (kopcił na maxa :>) podczas wymiany zaczałem się zastanawiać czy można coś poprawić w tym temacie. Znalazłem coś takiego: http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tuning/chiptuning-seat-leon-dolot-powietrza-diesel-tdi-i-sportowy-filtr.html co o tym sądzicie? warto się bawić?
Nowak_zg Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 ciekawa sprawa jesli ten wykres jest prawdziwy to ten dolot nawet duzo daje wg mnie przebieg mocy idzie bardziej plasko a moment tez sie zwiekszyl a jaki koszt takiego dolotu ?
skalarx Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 jeszcze nie wiem. nie wiem w ogóle o co chodzi z "dynamicznym" dolotem. Może ktoś wie? lub ma jakieś materiały na ten temat?
Tomigsi Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 a jaki koszt takiego dolotu ? pewnie kosztuje tyle co czips u rogala , szkoda zachodu, ja stawiam na dolot ori :th: sam kiedyś kombinowałem ze stożkami itp. i okazało się że 9 koni mi brakowało do serii . pozdr.
poziek Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Panowie poczekajmy chwilę, wysłałem PW Rogalowi, mam nadzieję że wypowie się w temacie :th:
Rogalotti Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 "Dzięki takiej profesjonalnej modyfikacji temperatura w układzie dolotu została obnizona aż o 25 stopni C w stosunku do jego poprzednika serynego co momentalnie przekłada się na większą ilośc tlenu a w konsekwencji na wyższą sprawność" "Im wieksza prędkość tym róznica w stosunku do dolotu seryjnego jest bardziej odczuwalna z uwagi, iż w dolocie dynamicznym jest zasada im szybciej jedziemy tym więcej silnik dostanie powietrza." naprawde ciekawe... Od dawna wiadomo co trzeba zrobić żeby mieć moc. I nie dajcie sie nabierać na tanie sztuczki merketingowe... Pozdrawiam
poziek Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Dzięki Rogal :th: Sprawa jest jasna. Dbam o to aby ten dział był maksymalnie merytoryczny i fachowy. Więc nie ma się nad czym tutaj rozwodzić. :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi