sokolnh Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 witam, zaczne od tego, że w niedziele jadąc do zakopanego podczas przyśpieszania "zawieszały" mi sie obroty na 3000, musiałem odjąć troche gazu, wcisnac spowrotem i wtedy wkręcał sie normalnie podłączyłem vaga i no wyszedł oczywiście 00575 z ciekawości zrobiłem loga 011 i zonk turbina tłoczyć tłoczy bo samochód jezdzi normlanie i nie wiem teraz czy sterownik nie zczytuje wartości wiem że i tak go zmieniam bo zle steruje mi pompą z afna, ale do tej pory wszystko było ok co o tym sądzicie ?
lukjar7 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 moze log robiłes na notlaufcie ?? zeby czas byla jakis ludzki to byloby cos widac ale przeciez jak wszedł na takie obroty podejrzewam w takim szybkim czasie to raczej notlauftu nie bylo, moze czujnik cisnienia poszedł sie je*bac
lukaszr Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Nie wiem co to za log, ale wg niego turbina w ogóle nie pracuje. Chyba, że mnie wzrok myli.
Wihajster Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Nie wiem co to za log, ale wg niego turbina w ogóle nie pracuje. Chyba, że mnie wzrok myli. log zrobiony na notlaufcie
sokolnh Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 a jak go zrobić bez notlaufa ? skasowałem bląd, nawet odpiąłem akumulator ale i tak nadal pokazuje takie doładowanie ?
lukjar7 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 kolego powinienes czuć czy turbo nie chodzi czy chodzi. jak chodzi to cos z czujnikiem doładowania w kolektorze dolotowym badz cos z ecu
sokolnh Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 kolego powinienes czuć czy turbo nie chodzi czy chodzi. jak chodzi to cos z czujnikiem doładowania w kolektorze dolotowym badz cos z ecu no przecież jest napisane w pierwszym poście "turbina tłoczyć tłoczy bo samochód jezdzi normlanie"
lukjar7 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 kolego powinienes czuć czy turbo nie chodzi czy chodzi. jak chodzi to cos z czujnikiem doładowania w kolektorze dolotowym badz cos z ecu no przecież jest napisane w pierwszym poście "turbina tłoczyć tłoczy bo samochód jezdzi normlanie" tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?
lukaszr Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz? Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem. Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić. Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa.
lukjar7 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz? Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem. Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić. Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa. na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. no mowie ze moze przyłapał notlauf w czasie logowania ale nie sadze zeby autor tematu tego nie zauwazył bo wtedy autko robi sie taki muł ze szok na moje oko czujnik doładowania sie przywiesił badz Ecu dostaje z jakiejś innej przyczyny bledy sygnał
sokolnh Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 00575 Intake Manifold Pressure 17-00-Control Difference -Intermittent jest sens robić logi skoro log turbiny bedzie w notlaufie ? notlaufa złapałem w niedziele i od tego momentu logi turbiny wygladaja tak
lukjar7 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 00575 Intake Manifold Pressure 17-00-Control Difference -Intermittent jest sens robić logi skoro log turbiny bedzie w notlaufie ? notlaufa złapałem w niedziele i od tego momentu logi turbiny wygladaja tak skasuj bład bo moze sie cos zacieło i spróbuj jeszcze raz logi zrobić. bo to nie jest wiarygodne cisnienie doładowania skoro mówisz ze autko jedzie,
lukaszr Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. no mowie ze moze przyłapał notlauf w czasie logowania ale nie sadze zeby autor tematu tego nie zauwazył bo wtedy autko robi sie taki muł ze szok na moje oko czujnik doładowania sie przywiesił badz Ecu dostaje z jakiejś innej przyczyny bledy sygnał Chyba przy 00575 tak właśnie jest.
sokolnh Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 czyli co, posprawdzac wtyczki ?
letallec Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Sprawdz czujnik doladowania(zamien z kims, przeczysc styki). Zacinanie przy 3000RPM, bledne wskazanie na logu wskazuja ze raczej to z czujnikiem jest cos nie teges.
szogun0 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz? Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem. Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić. Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa. na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. No wyobraź sobie, że jeżeli turbina nie pracuje, to w kolektorze tworzy się podciśnienie i jego wartość jest właśnie pokazywana przez MAP.
lukjar7 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz? Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem. Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić. Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa. na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. No wyobraź sobie, że jeżeli turbina nie pracuje, to w kolektorze tworzy się podciśnienie i jego wartość jest właśnie pokazywana przez MAP. nie zrozumiałes chyba kolego przesłania
baskecior Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz? Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem. Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić. Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa. na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. No wyobraź sobie, że jeżeli turbina nie pracuje, to w kolektorze tworzy się podciśnienie i jego wartość jest właśnie pokazywana przez MAP. nie zrozumiałes chyba kolego przesłania Zrozumiał, jako jedyny z Was Zawór upustowy jest otwarty a ECU dostaje prawidłową wartość. Nie wiem jak autor posta może twierdzić , że auto "jedzie", skoro widać że nie jedzie Kiedyś miałem w łapkach takiego 1Z`ta, który miał identyczne objawy - właściciel tez twierdził, że auto jedzie
spanky Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zrozumiał, jako jedyny z Was Zawór upustowy jest otwarty a ECU dostaje prawidłową wartość. Nie wiem jak autor posta może twierdzić , że auto "jedzie", skoro widać że nie jedzie Kiedyś miałem w łapkach takiego 1Z`ta, który miał identyczne objawy - właściciel tez twierdził, że auto jedzie moze to auto zawsze tak jezdzilo ....
sokolnh Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 jak mówie że jezdzi normalnie to jezdzi normalnie nie róbcie ze mnie jakiegos idioty znalazłem rozwiazanie problemu, przypomniało mi sie że ostatnio z moim chiptunerem bawilismy sie przy sterowniku i najwidoczniej źle założył tego czarnego węża od podciśnienia bo wogóle nie był przymocowany do kompa, stąd brak wskazań na vagu auto jezdzi jak jezdziło czyli tak jak powinno a wskazania na vagu wróciły do normy tyle na ten temat dzieki pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się