smol 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Mam problem z maja adika 1.8 t 99r aeb a wiec skacza mi obroty na zimnym silniku 900 trzyma jak sie rozgrzeje łapie 1.5t i tak se skacze od 1.1 do 1.5 .Poczym zgasze silnik skoczy do 2t i spada do 1.1 ... uszczelke pod katalizatorem ssącym wymienilem przepustnice wyczyściłem czujnik tez a wiec co to może być ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smol 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Zrobiłem tylko coś było z ewapem i mam zaslepionego sai-a dobrze czy nie [br]Dopisany: 10 Luty 2012, 17:31_________________________________________________chociasz sai-a zaslepiłem jak te obroty juz latały [br]Dopisany: 10 Luty 2012, 17:32_________________________________________________Zreszta z ewapem miałem już cos nie tak jak kupowałem auto jakies 5 mc temu [br]Dopisany: 10 Luty 2012, 17:34_________________________________________________POMOCY HE HE HE JUTRO NAGRAM FILMIK JAK TO CHODZI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smol 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego Jak możesz to powiedz mi gdzie ten czujnik bedzie [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 16:06_________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 kolego musisz poszukać przy kole zamachowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 pod podstawą filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ttoommeekk 1 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 a czy po wymianie przepustnicy była ona adaptowana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smol 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Wielkie dzieki za pomoc ale okazało sie ze to przepustnica adoptowałem kluczykiem tylko a pod vag podpijal Znajomy z forum zrobił adaptacja prowesionalnie i wszystko lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 to żeś mu kur. de podpowiedział... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Wielkie dzieki za pomoc ale okazało sie ze to przepustnica adoptowałem kluczykiem tylko a pod vag podpijal Znajomy z forum zrobił adaptacja prowesionalnie i wszystko lata pamiętaj, że za tydzień masz podjechać jak trochę polatasz ps: temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się