Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ADR B5] Problem z automatem


Barillo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam problem z automatyczną skrzynią biegów.A więc tak,jak rano ruszam to wsteczny bieg się ślizga dopiero jak trochę pojeżdze to przestaje się ślizgać, ale i tak jak wrzucę wsteczny i puszcze hamulec to sam nie ciągnie tylko jak dodam więcej gazu.Następna sprawa to że zimne auto nie zmienia biegów rusza z 3 biegu i dopiero jak się skrzynia trochę rozjezdzi to zaczyna zmieniać i następne jest to że niema 4 biegu wcale, to znaczy skrzynia wrzuca 4 bieg ale nie jedzie,zachowuje się tak jakbym wrzucił na N. no i czasami przeciąga na biegach.dodam jeszcze że olej w skrzyni jest tylko nie wiem czy był kiedykolwiek wymieniany. auto ma przebieg 300tyś.a komp wywala błąd zawór elektromagnetyczny 7 (n94) przerwany obwód lub zwarcie do masy.Podejrzewam że skrzynia nadaje się na złom, ale może ktoś już miał z czymś takim do czynienia i coś mi poradzi. dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na złom to może i nie, ale remont jest nieopłacalny, z tego co piszesz puszcza ciśnienie na biegu wstecznym i ma problemy ze sterowaniem. Szukaj drugiej skrzyni biegów, sprawdź kod literowy i numer części zaczynający się od 1060 zanim kupisz, oba muszą się zgadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw zmienił olej w skrzyni :cool1:

I się rzęch w magiczny sposób naprawi :gwizdanie: ? Ciśnienia na tłoku spinającym bieg wsteczny nie trzyma i ślizga, jeden elektrozawór lub jego wiązka do niczego i nowy olej ma tu pomóc? Szkoda wywalać 4 stówy w błoto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, kup drugą a nóż widelec okaże się lepsza a jak będzie takie samo padło to najwyżej za robotę dwa razy zapłacisz :)

Po 1 na bank sprzęgło do wymiany ale zacząłbym od diagnozy u jakiegos fachowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sprzęgło ma do ślizgającego się na koszu wstecznego biegu? Co do fachowca to popieram, ale diagnoza będzie i tak jedna- wyjęcie i rozbiórka skrzyni, a potem remont, jeżeli majster będzie uczciwy to w 2-3 tysiącach się impreza zamknie, jeżeli naciągacz to może przekroczyć 50% wartości auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!. To chyba przerobię na manual

Uwielbiam kiedy właściciel zepsutego automatu dochodzi do takich wniosków :kox: ale to Twoje auto, rób jak uważasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...