konrad1972 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam klubowiczow.Moje pytanie jak wyzej jak sprawdzic ten zawor i czujnik nie uzywajac podmiany z innego auta,gdyz nie mam takiej mozliwosci,a nie chcialbym wymieniac wszystkiego po kolei.Potrzebuje tego zeby wyeliminowac te elementy ktore moga miec wplyw na przeladowanie ktore mam na zimnym silniku w przedziale 2200-2500obr.Za pomoc z gory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 czujnik, VAG-iem. strone elektryczna N75 tez VAG-iem, mechanicznej nie sprawdzisz. generalnie, przy tym silniku bez interface`u nic nie sprawdzisz, mozesz sobie wymieniac na zasadzie totolotka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się