Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Pompa 11 Składać do kupy czy nie warto ?


tatra-mario

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Dorwałem pompę "11" w dobrej kasie ( podobno pasek rozrządu pękł w DE i po ściągnięciu auta do Polski wymienili silnik a stary na części poszedł). Przyszła paczka (cała w ropie), umyłem ją do czysta, obejrzałem dookoła i chyba nikt do środka nie zaglądał bo posiadała wszystkie żółte ''plomby'' nie naruszone, Ale musiałem sprawdzić jej stan i rozebrałem na części. I nie wiem czy warto teraz to składać do kupy czy szukać innego korpusu bo ma wyrobienia na ~0.5mm (nie zacinał się przy ręcznym poruszaniu ). Ruszać nastawnik czy nie- w celu ewentualnego wyczyszczenia- na magnesie nie widać opiłków. Tłok regulatora kąta wtrysku bez śladów zużycia, sitko zaworka czyściutkie. Rzućcie okiem na zdjęcia i skomentujcie- dziex :)

http://www.fotosik.pl/u/tatramario/album/1107090/1?show=1

Jak dodać zdjęcia aby się wyświetliły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcąc zakładać nowego tematu zadam pytanie tutaj : Które koło zebate pąy jest najlepsze od jakiego silnika -AHH /ASV /ALH/ AGR/ AHF- różnią sie troche kształtem i wagą . Jakie Wy u siebie przy pompie 11 macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Dorwałem pompę "11" w dobrej kasie ( podobno pasek rozrządu pękł w DE i po ściągnięciu auta do Polski wymienili silnik a stary na części poszedł). Przyszła paczka (cała w ropie), umyłem ją do czysta, obejrzałem dookoła i chyba nikt do środka nie zaglądał bo posiadała wszystkie żółte ''plomby'' nie naruszone, Ale musiałem sprawdzić jej stan i rozebrałem na części. I nie wiem czy warto teraz to składać do kupy czy szukać innego korpusu bo ma wyrobienia na ~0.5mm (nie zacinał się przy ręcznym poruszaniu ). Ruszać nastawnik czy nie- w celu ewentualnego wyczyszczenia- na magnesie nie widać opiłków. Tłok regulatora kąta wtrysku bez śladów zużycia, sitko zaworka czyściutkie. Rzućcie okiem na zdjęcia i skomentujcie- dziex :)

http://www.fotosik.pl/u/tatramario/album/1107090/1?show=1

Jak dodać zdjęcia aby się wyświetliły?

sam chcesz ja skladac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starą pompę masz sprawną? Ja bym przełożył tłokorozdziałke tylko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc o wyrobieniach masz na myśli miejsca w korpusie o które trą osie rolek? 0.5mm wydaje się dosyć dużo ale ta część pompy ni jak nie wpływa na jej zachowanie i jeśli koszyczek obraca się żadnego oporu to można to zostawić.

Zawsze możesz również podmienić korpusy między nową a Twoją starą pompą.

Co do nastawnika to zdejmij jeszcze jego czapkę i jak tam będzie czysto to sobie daruj dalsze rozbieranie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pracowałem w tym temacie tym i ze 30 pomp typu vp37 i z 6 vp44 mechanicznie złożyłem, założyłem i reklamacji nie było(prócz gościa co na opale jeździł) - o czyszczeniu kilkudziesięciu nastawników nie wspomnę A pompa już złożona na innym korpusie. Tylko jakie kółko wybrać lżejsze -takie mam od tego gościa co kupiłem pompę- jak pisałem pękł pasek w tym silniku ale czemu to mi nie wiadomo(passat AHH), czy cięższe np takie http://allegro.pl/kolo-pasowe-vw-audi-skoda-oryginal-038130111a-i2156493783.html

Dzieki za podpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż lekkie ażurowe :-) Są takie czasami na allegro. Tylko nie wiem jak będzie z odsadzeniem takiego kółka bo jeszcze się takimi rzeczami nie bawiłem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...