Skocz do zawartości

tatra-mario

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tatra-mario

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Wieś

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tatra-mario

0

Reputacja

  1. Wymontowałem znowu silnik i zauważyłem ze gdy jest na wolności to po kliknięciu kreci się aż czasówka lub przycisk go zatrzyma. Testowałem obrót w lewo, obrót w prawo licząc od pozycji wyjściowej i żadnego postępu. Po resecie jest tak ze otwiera klapę na 30cm i po kliknięciu zamknij -zamyka. Kolejne razy to samo. Gdy uniosę i zapisze wysokość wyżej niż wysokość dachu to zamyka i tylko odrygluje.
  2. Oto chodzi ze tak nie chce współpracować. Tzn mruga po 4 sek. i po naciśnięciu zamykania -zamyka. Ale chcąc otworzyć tylko odrygluje i trzeba ręcznie dźwigać. Po otworzeniu klikam zamknij i zamyka i tak w kółko. Nie wiem czy tam w tym silniku się nie poprzestawiały kąty lub wałek nie zrobił obrotu w którąś stronę jak był wpadnięty z zawiasu.
  3. Wypadł napęd z zawiasu lewego - złożyłem ale coś nie umiem tego skalibrować. Czy adaptacje 00 wykonuje sie na zamkniętej czy otwartej klapie?
  4. Nowe przewody zaciskam w hurtowni a gdy trzeba biorę od nich praskę i na ,,pacjencie'' zaciskam w warsztacie. Aktualnie poszukuję tego oczka jak na oryginalnym przewodzie przy rozruszniku. Jak nie znajdę w najbliższym czasie zakuję na dwóch kątowych.
  5. Miałem sekundę więc zapiąłem VCDSa i błedów klapy brak. Może wieczorem dokładniej obadam parametry.
  6. Problem z tym że odryglowuje a nie unosi się klapa, a po ręcznym uniesieniu i kliknięciu zamykania też nie chce się opuszczać. Było wszystko ok i się skończyło. Czego można się uczepić w pierwszej kolejności.
  7. A jaki patent macie na rozwiązanie tego problemu poza wymiana na oryginalny ?
  8. A podpowie ktoś jaki nr mają piny pasujące do wtyczki ECU silnika -podpięcie czujnika sprzęgła w A4 B7 BLB 2005r. I gdzie się można zgłosić celem przeróbki softu z automatu na manual?
  9. Podczas podpinania gruszki słychać zmianę pracy silnika ale jak nie będzie innych argumentów to wywale ją jeszcze raz. Gdy ją robiłem to grypa mnie atakowała i głowa mocno mnie bolała i dlatego w 100% pewien nie jestem gdyż turbin dziesiątki czyściłem i teraz taki przypadek. Wymieniona turbinka i auto smiga jak powinno (vcds potwierdza) - okazało się że łopatki wirnika strony gorącej miały delikatne uszkodzenia czymś co zapewne wypluł silnik - przypominam ze brak wcześniejszej historii auta. Podczas pierwszej rozbiórki geometria stała całkowicie i dlatego nie rozglądałem się za innymi problemami. Drugi raz patrzyłem czy nic nie spartoliłem - a za trzecim obejżałem i porównałem całą z drugim modelem. Temat z mojej strony wyczerpany
  10. Właśnie zawsze robię foto jak była przed czyszczeniem i tak samo jest po czyszczeniu złożone - chyba że był tam ktoś wczesniej.
  11. Auto znajomego - świeżo zakupione - stała geometria więc wywaliłem i oczyściłem turbo, założyłem i problem w tym ze czasem dziwnie słabo się rozpędza a innym razem lepiej lecz przy 3tys obr przeładowuje. Co lepiej przy odpiętej gruszce lepiej jedzie ponad 2,5tys obr . Przepływka podmieniana na sprawna , egr aktualnie zaslepiony - brak rezultatów. Ponizej ligi grupy 3 i 11 z zapieta i odpieta gruszką, Najgorsze ze auto swiezo z niemiec i brak wcześniejszej historii http://vaglog.pl/log-003_011_1LKC1X.html odpieta http://vaglog.pl/log-003_011_j4n2Q6K.html Vcds sterujac N75 płynnie zmienia położenie gruszki (geometria także lekko ,bez zacięć sie porusza ) Cóż jeszcze możne obadać ?Ciężki przypadek mi się trafił,
  12. Kolego Pionti2 czy rozwiązałeś problem z esp? Mi w świeżym nabytku a6 c5 włącza się na łukach w prawą stronę.
  13. A zna ktoś numery wzm koncówek 205 i 210-tek ?
  14. Te z AAT mają jak pamiętam takie jak AHU bodajże 0.185 lecz jeśli się pomyliłem proszę mnie poprawić. Zakładałem kiedyś wtryski z AEL bodajże 0.210 do Audi 100 ATT to dało to efekt w postaci lepszego przyspieszenia i mniejszego zadymienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...