yamahayzfr13 1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Panowie i panie!! Masakra normalnie! Wymiana poszła gładko, wzorowałem sie na :http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?200263-ALL-B5-wymiana-amortyzator%F3w-ty%B3-lt-foto-gt Po złozeniu i ustawieniu wysokości, normlanie sie nie da na jeździć. Wszytsko przez dochodzący dzwięk z tego zawieszenia. Dziwięk jest taki jakbym nie dokręcił w ogóle różnych mocowań do budy, to na dwie śrubki 13. Skrzypi, trzeszczy, puka, no masakra normalnie. Zagłusza radio. Dzwięk wychodzi tak na słuch z górnej częsci. poprzednio nie było nic, kompletnie nic, żadnego dzwięku. Dodam ze gwint mam kompletny, znaczy nie wyjąłem starą kolumne i przykręciłem gwinta(kompletny kupiłem) Jak go naciskałem przed założeniem to nie skrzypiał.. A teraz jestem załamany!! Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 pewnie ta technix, gdzieś był watek o tym skrzypieniu dlaczego to tak sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie.. H&R właśnie.. z nierdzewki w super stanie ogólnie.. Jak nie wyeliminuje tego to sprzedaje Wole cisze niż gwint.. amory mają po 70% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 nowy Tein SS jak było zimno też stukał ale ze sprężyn, może kupiłeś gwint od innej wersji silnikowej i nie leży jak trzeba, generalnie H&R to marka sma w sobie, no chyba, że gwint na serio jest wylatany, rękoma to można sprawdzać sprężynki w długopisie a nie kolumnę McPhersona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Jak dla mnie to źle złożona kolumna mcphersona. Masz polifta czy przed? I z jakiej wersji są amory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Przed lift. Amory w wersji.. hmm gwintowanej Ściągnołem schemat, dzisiaj jeszcze raz wszystko rozbiore i zobacze, bo jak mówiłem kupiłem już kotowe i tylko podmieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 daj foto całej kolumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Właśnie wróciłem z garażu.. Rozkręciłem na części cały gwint, wsędzie gdzie się dało poszedł gesty smar miedziany i złożony do kupy. Cisza teraz.. Co było? Co pukało i skrzypiało? Nie wiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam. Po cały dniu dzisiaj dalej cisza także jest git jeżeli chodzi o dzwięk. teraz mam inne pytanko. Czy jest możliwe żeby Gwint H&R był bardziej miekki niż Ori 1BE? Bo tak mi się wydaje ze teraz jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 nie, nie jest betonowy ale czuć że jedzie się na gwincie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się