magnus1 0 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych. Problemem w moim aucie jest niewystarczający brak mocy zamiast 180km jest 150km(sprawdzane na hamowni). Proszę również o podpowiedzenie jakie jeszcze logi wykonać aby zdiagnozować przyczynę. Dodam tylko, że podczas jazdy wystarczy delikatnie popuścić gaz i dodać go ponownie aby uzyskać lepszego kopa. http://dl.dropbox.com/u/64094459/004%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/011%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/003%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/008%20dynamiczna.jpg Dodam jeszcze, że jestem nowicjuszem logowania. Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Zrob logi zgodnie z tym opisem http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnus1 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. Ile czasu logować te grupy w próbie statycznej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 20 sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnus1 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam Z racji, że mój vag jest na tyle okrojony, że nie obsługuje niektórych grup oraz basic settings, poprosiłem szwagra, który posiada komputer diagnostyczny aby pomógł mi wykonać logi przy pomocy jego komputera. Ten jego sprzęt zapisuje logi w formie wykresów, mam nadzieję, że coś z nich wynika i bardzo proszę o analizę. próba statyczna: http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20000.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20001.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20003.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20004.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20007.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/statyczna013.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/statyczna%20014.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20018.jpg BASIC SETTINGS: http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/000BS.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/003BS.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/004BS.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/011BS.jpg Próba dynamiczna: http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20001.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003powt%C3%B3rzona.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20004.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20010.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20011.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20IQ%20imitation.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Logi... hmmm raczej zapisane odczyty do niczego. Niewiele z nich mozna wywnioskowac. Postaraj sie o pełną wersje VAG i wykonaj logi zgodnie z opisem ktory Ci podałem. Jesli nie znajdziesz... zapraszam na PW. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstechnik 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 jak dla mnie wykresy są czytelne . widac wyraźnie na tym wykresie http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003powt%C3%B3rzona.jpg ze przepływka ma wyraźny problem zamiast wmiare przyspieszania rosnąć wykres załamuje się gwałtownie po czym ponownie pnie się w górę tak samo wygląda wykres doładowania turbo http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20010.jpg. pytanie jaka moze być przyczyna . podejrzewam że turbo może przeładowywać jeśli się łopatki przycinają od zmiennej geometrii (nagar). bądź coś z gruszką od sterowania turbiny sie źle dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Faktycznie widać fatalne wysterowanie T, ale AKE potrzebuje diagnostyki "liczbowej" VAGCOM. Bo obecnym softem to nie da się dobrze zbadać motoru.ł - primo błędy - dokładność i wycelowanie defektu, a nie mozliwe ze grucha, geometria lub N75... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się