Skocz do zawartości

magnus1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O magnus1

Osiągnięcia magnus1

0

Reputacja

  1. Witam miałem podobny problem. Musisz delikatnie odpiąć i zsunąć gumowy pancerz osłaniający przewody między drzwiami kierowcy a słupkiem przednim. Bardzo dokładnie obejżyj każdy z przewodów pod pancerzem. Na 99% jeden z nich się poprostu przetarł i przerwał.
  2. Witam Z racji, że mój vag jest na tyle okrojony, że nie obsługuje niektórych grup oraz basic settings, poprosiłem szwagra, który posiada komputer diagnostyczny aby pomógł mi wykonać logi przy pomocy jego komputera. Ten jego sprzęt zapisuje logi w formie wykresów, mam nadzieję, że coś z nich wynika i bardzo proszę o analizę. próba statyczna: http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20000.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20001.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20003.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20004.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20007.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/statyczna013.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/statyczna%20014.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20018.jpg BASIC SETTINGS: http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/000BS.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/003BS.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/004BS.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/011BS.jpg Próba dynamiczna: http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20001.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003powt%C3%B3rzona.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20004.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20010.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20011.jpg http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20IQ%20imitation.jpg
  3. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. Ile czasu logować te grupy w próbie statycznej??
  4. Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych. Problemem w moim aucie jest niewystarczający brak mocy zamiast 180km jest 150km(sprawdzane na hamowni). Proszę również o podpowiedzenie jakie jeszcze logi wykonać aby zdiagnozować przyczynę. Dodam tylko, że podczas jazdy wystarczy delikatnie popuścić gaz i dodać go ponownie aby uzyskać lepszego kopa. http://dl.dropbox.com/u/64094459/004%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/011%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/003%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/008%20dynamiczna.jpg Dodam jeszcze, że jestem nowicjuszem logowania. Z góry dziękuję za pomoc
  5. Witam ponownie. Ze względu na panującą pogodę dopiero teraz przystąpiłem do robienia logów. Moja prośba o analizę. Proszę również o podpowiedź od jakich grup mam zacząć i od jakich logów, statycznych czy dynamicznych na razie udało mi się zrobić następujące: http://dl.dropbox.com/u/64094459/004%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/011%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/003%20dynamiczna.jpg , http://dl.dropbox.com/u/64094459/008%20dynamiczna.jpg . Mam jeszcze prośbę o wyjaśnienie mi jak się robi logi statyczne tzn co? i ile czasu mam logować?. Powiedzcie wogóle czy dobrze zrobiłem te logi dynamiczne. Z góry dziękuję za odpowiedź i analizę.
  6. Witam ponownie. Udało się.. Połączyło komputer z samochodem (kolego przemek4net dzięki, że mnie zmobilizowałeś). Na razie wykonałem test błędów i wyskoczyły mi 4, mianowicie: Monday, 06 February 2012, 19:29:52. VCDS-Lite Version: Release 1.1 Control Module Part Number: 8E0 907 401 B Component and/or Version: 2.5L V6 TDI 0000SG 0002 Software Coding: 02015 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 243B6F93A7D5 Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79178733283 Additional Info: 00005059 130 106LC150_1.V79178733283 4 Faults Found: 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent 17583 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1175 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00550 - Shareware Version. To Decode all DTCs 08-10 - Please Register/Activate - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-00 - - Najbardziej zastanawia mnie ten 0550 czy to świadczy, że powinienem się udać na ustawienie kąta wtrysku? Ten z absem wynika z tego, że odpiąłem bezpiecznik, żeby sprawdzić czy nie spalony. Pozostałych dwóch nie mogę odczytać bo nie ma ich w instrukcji. Prośba o sprawdzenie.
  7. Witam Mam 32bitowy system operacyjny. Czy to może być przyczyna problemu z połączeniem??
  8. Słuchajcie.. Mam windowsa viste i po zainstalowaniu nprogramu vag 409.1 (com2) wszystko chyba prawidłowo zrobiłem. Sterowniki interfejsu też prawidłowo zainstalowałem (zgpdnie z instrukcją obsługi). Po podłączeniu do auta i komputera i próbie przetestowania łącza z interfejsem wyświetla mi komunikat : stan portu OK. Interfejs nie wykryto!. Co to może oznaczać??? Dodam, że w menagerze urządzeń interfejs jest zainstalowany w porcie com2. Podczas testu też wybrałem port com2.
  9. Witam Interfejs mam już u siebie, ale po wsadzeniu płyty instalacyjnej i podłączeniu do usb celem instalacji sterowników i przeczytaniu instrukcji obsługi nigdzie nie jest napisane skąd mam sobie ściągnąć program vag? Z chomika???
  10. Już do nich dzwoniłem. Powiedzieli że po podłączeniu interfejsa będzie napisane skąd ściągnąć ten program. Mam nadzieję, że nie brnę w coś co nie ma sensu
  11. Wihajster. Jeszcze jedno pytanie. Czy jak kupię ten interfejs zaproponowany przez Ciebie to czy muszę do niego dokupić jeszcze oprogramowanie do diagnostyki? Czy to już jest w zestawie?
  12. Panowie bardzo dziękuję za zainteresowanie moim tematem. Teraz przynajmniej wiem (a raczej domyślam się) z czym to się je. Z racji tego, że jestem raczej zielony w robieniu diagnostyki (ten interfejs i program mogę zakupić ale obawiam się że coś poknocę w odczytywaniu tych logów), zwracam się z pytaniem, czy któryś z Szanownych Kolegów z warszawy lub okolic posiadający taki interfejs i umiejętności mógłby (oczywiście odpłatnie) podłączyć go do mojego auta i porobić te logi abym mógł po nitce do kłębka dojść do istoty problemu? Jeśli chodzi o turbinę to mechanik powiedział, że działa prawidłowo, a ci z kreatora , że na na podstawie wykresu nie ma podstaw do obarczania winą turbosprężarki.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 20:20_________________________________________________Mam jeszcze pytanie czy ten zestaw http://allegro.pl/polski-vag-2-5-vag-kkl-fv-gw-waw-i2075873811.html będzie odpowiedni i umożliwi diagnozę zgodnie z zaproponowanym przez was schematem działania?
  13. Witam, jestem tu nowy i chciałbym prosić Szanownych Kolegów o pomoc w ustaleniu przyczyny zbyt małej mocy w silniku AKE. Mianowicie auto kupiłem miesiąc temu. Od samego początku odnosiłem wrażenie, że brakuje mu mocy. Kilka dni po zakupie samodzielnie zdiagnozowałem dziurę w przewodzie do intercoolera (taką, że kciuk wchodził). Po wymianie tej rury moc auta znacząco wzrosła, jednak nie tak jakbym spodziewał się od 180koni. Przejżałem pozostałe przewody i wszystkie są ok. Dodam jeszcze, że poprzedni właściciel wymienił w aucie kompletny rozrząd, wałki rozrządu na nowe + towarzyszące im elementy (w sumie 84części), zregenerował końcówki wtrysków,wymienił odmę, filtr paliwa, przeczyścił zawór egr. Pojechałem autem na diagnostykę komputerową. Było kilka błędów min wtrysku sterującego. Po skasowaniu błędów i przejechaniu kilkudziesięciu km ponowne podłączenie nie wykazało żadnego błędu. Diagnosta przeanalizował poprawność działania przepływomierza, ciśnienia powietrza z turbosprężarki, zaworu egr i wszystkie parametry są ok. Pomyślałem sobie, że może to tylko moje odczucie zbyt zamulonego auta. Pojechałem na hamownię do kreatora mocy. Po zhamowaniu auta okazało się, że ma 149,8KM , a moment obrotowy to 299,2Nm . Poprosiłem o jednoznaczną diagnozę co z autem jest nie tak. Powiedziano mi, że auto nie wydaje z siebie nawet najmniejszej chmurki czarnego dymu nawet przy wysokich obrotach. Mechanik z kreatora powiedział, że takie objawy mogą być przyczyną kończącej się pompy wtryskowej. Nie wiem na ile mogę im ufać. Dodam tylko, że samochód odpala bez najmniejszych problemów jak jest ciepły. Natomisat jak jest zimny(tylko i wyłącznie po nocy) kręci około 2sekund i zapala. Silnik pracuje równo, nie szarpie, nie wydaje dziwnych dźwięków. Mierzyłem przyspieszenie stoperem i wyszło mi ok 10sekund. Nie chcę odrazu diagnozować pompy bo to koszt ok600zł, a ktoś mi powiedział, że jak zdejmą i zdiagnozują pompę to napewno powiedzą, że jest do roboty żeby wyciągnąć kasę. Kolejnym objawem jaki zauważyłem jest to, że jak przyspieszam i wystarczy, że lekko popuszczę gaz i dodam go ponownie jest znacznie lepiej, ale nie super. Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny tego problemu. Dokładnie jest to audi a4b6 sedan 2,5 tdi, qattro z 2001r.
  14. Witam Was wszystkich serdecznie. Mam na imię Grzegorz, mieszkam w warszawie (rembertowie) i niedawno (grudzień 2011) dokonałem zakupu audi a4 b6 2001r ze słynnym ze swej awaryjności silnikiem 2,5tdi AKE. Po raz pierwszy przyłączam się do jakiejkolwiek społeczności internetowej, jednak uważam, że mając takie auto warto będzie dzielić się jego bolączkami z innymi forumowiczami, jak i pomagać w miarę swojej wiedzy. Bardzo się cieszę, że będę mógł przynależeć do Waszej społeczności i pozdrawiam wszystkich gorąco w ten mroźny styczniowy wieczór.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...