Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] "Bicie"w czasie jazdy.


jacek28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jak w temacie w mojej B-6stce wystepuje taki problem,przypuszczam ze ciezko jest cos takiego zlokalizować ale moze ktoś rzuci jakies światło na mój drażniący mnie temat.A jest tak ze nawet nie wiem jak to sie zaczeło,bicie to przypomina niewyważoną opone ale to nie jest to bo zmieniałem i felgi i opony,nie jest to jakos bardzo głośne ale ja to słysze,nie sa to poduszki ani łożyska,mój mechanik nie zabardzo wie co to jest.Bicie to jest wyczuwalne od małych prędkosci,i cały czas podczas jazdy nie wazne z jaką prędkościa jade na biegu czy nie,jesli ktoś moze pomóc bedę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak hamujesz to zwiększa się to "bicie" bo możesz mieć tarcze krzywe, albo któraś gałka ma luz możliwości jest wiele a jesteś pewien, że felgi, które założyłeś na zmianę są dobrze wyważone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK MIAŁEM PASKA FL TO PODOBNE rzeczy działy mi się przez krzywy przegub warto sprawdzi tez poduszki pod skrzynią i piankową gruche z przodu silnika .najlepiej jedz na kanał , zaciągnij ręczny ruszaj do przodu i tyłu i zobaczysz co ci skacze czy silnik czy skrzynia . PS.u kolegi pomogła wymiana felg na podobne dolegliwości,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby tarcze były krzywe to byłoby to czuc podczas jazdy?czy dopiero jak hamuje,na kierownicy nic nie czuje,z przodu raczej jest ok,jedyne co mnie zastanawia to fakt ze jakis czas temu zmieniałem tarcze i klocki z tyłu,tarcze Ate,klocki nie pamietam,czy to mozliwe ze mogłyby sie az tak pokrzywic nowe tarcze,to bicie własnie najbardziej mi przypomina cos od hamulców,co do felg nie jestem na 100%pewny,wezme je jeszcze do wywazenia dla pewnosci,jak zakładałem alusy nic sie nie zmieniało, było moze bardziej delikatne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem krzywe tarcze to biło tylko podczas hamowania i efekt był taki ze całe auto waliło a decha chciała wyskoczyc.wykonane byly z jakiegos słabego materiału wygladały jak nowe ale jak kolega mi toczył to mówił za g....o!!także uważałem z pedałem hamulca .a spróbuj zamienic koła z tył na przód nic to nie kosztuje tylko kilka minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się upierał przy oponach. Masz skrzywioną felgę albo opona ma "skacze". Najłatwiej to podczas wyważania przyłożyć kawałem prostej deseczki linijki i zobaczyć czy opona/felga skacze. Nie szukaj "jajka" bo nie znajdziesz. Te same objawy miałem u siebie.

Jeżeli to na 100% wykluczysz to wtedy szukałbym głębiej jak koledzy piszą wyżej, czyli tarcze, przeguby itd.

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

A gdyby tarcze były krzywe to byłoby to czuc podczas jazdy?czy dopiero jak hamuje,na kierownicy nic nie czuje,z przodu raczej jest ok,jedyne co mnie zastanawia to fakt ze jakis czas temu zmieniałem tarcze i klocki z tyłu,tarcze Ate,klocki nie pamietam,czy to mozliwe ze mogłyby sie az tak pokrzywic nowe tarcze,to bicie własnie najbardziej mi przypomina cos od hamulców,co do felg nie jestem na 100%pewny,wezme je jeszcze do wywazenia dla pewnosci,jak zakładałem alusy nic sie nie zmieniało, było moze bardziej delikatne

Jak tarcze będziesz miał mizerne to też będziesz czuł bicie podczas jazdy, przyhamowywuje Ci koło, ale podczas hamowania będziesz bicie odczuwał mocniej.

---------- Post added at 23:56 ---------- Previous post was at 23:54 ----------

Aha nowe tarcze jak najbardziej mogły się pokrzywić. Podczas zmiany powinieneś najpierw je ułożyć. Jeżeli tego nie zrobiłeś i na rozgrzanych tarczach wjechałeś w wodę/śnieg to mogły się wykrzywić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz kanał to wjedz i sprawdz jeszcze poduszki pod skrzynia i gruche piankową z przodu po środku,weż breszkę i poruszaj trocęe zobaczysz jak to się zachowuje,następnie niech ktoś odpali auto i przygazuje ,odpali kilka razy i zobaczysz .jak skacze wszystko niemilosiernie to znalazłes odpowiedz.a podczas jazdy wibracje przenoszone są na karoserie to może warto sprawdzic a nic nie kosztuje.pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...