kukis84 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ciekawi mnie co mogło byc przyczyna ze stracił kompresje na 3 cylindrach, podobno mogł pasek rorzadu przeskoczyc , ale on był wymineiany jakies 1,5 tys mil temu. co myslicie na ten temat??? czy ten silnik jest tak zwanym "bezkolizyjnym" czyli ze nie ma szans zeby zawory dotkły tłokow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 A czy wogóle auto odpala? Jak mierzyłeś kompreche ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukis84 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 nie odpala, krecic kreci, ale nie chce zaskoczyc koles przyjechał z manometrem , wykrecił mi swiece i wkrecił tam manometr , cisnienie mam na pierwszym cylindrze, a na reszcie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 To jasna sprawa. Zwalona robota przy wymianie paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukis84 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ciekawi mnie tylko dlaczego teraz to sie stało, a nie wczesniej [br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 18:47 _________________________________________________no teraz juz wiem ze rozrzad przeskoczył, wiec kupuje nowy pasek, rolke NAPINAJACA I TA DZIWNA czesc z pretem, nie wiem co to jest(opirea sie o ten pret ramie rolki napinajacej) czy ktos moze mi powiedziec co to za czesc??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Napinacz. Skoro rozrzad przeskoczyl i nie masz kompresji na 3 cylindrach to masz glowice do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukis84 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie miał kompresji gdy rozrzad nie był ustawiony jak nalezy.Dzis dopiero ustawiłem rozrzad jutro załoze paski i chłodnice i zobacze czy ma kompresje, wiec wtedy sie okaze czy stracił kompresje, oby nie! czy ktos nie wie czy to nie jest bezkolizyjna głowica?? czyli ze w razie zerwania paska zawory nie dotkna cylindrow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Bezkolizyjne glowice to juz przeszlosc,to nie opel kadet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jestem pesymistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 no chyba zeby popychacze nie dzialaly ale az tyle na raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się