Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Brak kompresji na 2,3 i 4 cylindrze


kukis84

Rekomendowane odpowiedzi

ciekawi mnie co mogło byc przyczyna ze stracił kompresje na 3 cylindrach, podobno mogł pasek rorzadu przeskoczyc , ale on był wymineiany jakies 1,5 tys mil temu.

co myslicie na ten temat???

czy ten silnik jest tak zwanym "bezkolizyjnym" czyli ze nie ma szans zeby zawory dotkły tłokow??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie tylko dlaczego teraz to sie stało, a nie wczesniej :blink:[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 18:47 _________________________________________________no teraz juz wiem ze rozrzad przeskoczył, wiec kupuje nowy pasek, rolke NAPINAJACA I TA DZIWNA czesc z pretem, nie wiem co to jest(opirea sie o ten pret ramie rolki napinajacej)

czy ktos moze mi powiedziec co to za czesc???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz.

Skoro rozrzad przeskoczyl i nie masz kompresji na 3 cylindrach to masz glowice do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miał kompresji gdy rozrzad nie był ustawiony jak nalezy.Dzis dopiero ustawiłem rozrzad jutro załoze paski i chłodnice i zobacze czy ma kompresje, wiec wtedy sie okaze czy stracił kompresje, oby nie!

czy ktos nie wie czy to nie jest bezkolizyjna głowica??

czyli ze w razie zerwania paska zawory nie dotkna cylindrow??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...