Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Problemy z jazdą na gazie STAG 200


mulan

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

kupiłem auto z założoną instalacją STAG 200, posiadam takie problemy gdy jadę na gazie:

1. przy przełączaniu na gaz gaśnie (obroty spadają aż do zgaśnięcia)

2. wpada w niskie obroty przy naciśnięciu sprzęgła co powoduje czasami zgaśnięcie lub drganie samochodem

3. dużo białej pary z rury wydechowej się wydostaje

4. dławi się przy przyspieszaniu (szarpanie)

instalacja ma ok 1,5 roku i raczej jestem pewien że nic nie było przy niej robione.

co radzicie, co trzeba w takiej sytuacji zrobić żeby doprowadzić do pełnej sprawności?

na benzynie nie ma tych objawów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem niby dobrego, polecanego gazownika.

1. wyregulowal instalacje

2. wymienil filterki

3. no i sie okazalo ze mialem straszne przebicia na przewodach wysokiego napiecia

dzis odebralem samochod i jest juz lepiej.

ale nadal gasnie w trakcie jazdy gdy wciskam sprzeglo.

przejechalem ok 10 km i 3 razy mi zgasl.

jutro jade jeszcze raz w tej sprawie.

gazownik mi mowil ze ta listwa moze sie nadawac niedlugo do wymiany (duzy koszt)

oraz mowil zebym zrobil diagnostyke silnika bo samochod ma mala moc przy przyspieszaniu.

dam znac czy uda sie wyeliminowac problem gasniecia.

na poczatku zle napisalem mam instalcje STAG 200 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyść przepustnicę.

Dopilnuj żeby gaziarz nie odwalał kaszany tylko raz a dobrze zrobił mapę od zera.

No i tu właśnie jest problem że ciężko takiego znaleźć bo większość robi tylko autoadaptację na biegu jałowym i kasa.

Najlepiej się zaciąć i zrobić to samemu, żeby było dobrze trzeba troszkę czasu żeby pojeździć i dostroić. Potrzebny interfejs, laptop i instrukcja, naprawdę nie jest to trudne a warto ustawić żeby sie nie męczyć jazdą na gazie, i nie wydawać kasy na pseudo fachowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

teraz jest dobrze. tak mi sie wydaje, poki co jezdzi auto dobrze.

po wizycie u diagnosty silnika okazalo sie ze nie mam zadnych bledow.

przepustnica czysta + sprawdzal jakis filtr przed przepustnica.

cos tam wyregulowal podlaczajac sie laptopem.

pojechalem do gazownika on tez cos jeszcze wyregulowal wzgledem do benzyny.

poki co jezdzi dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek sprawdź na Vagu czy nie ma jakis błedów w ECU i jak działa sonda. Jeżeli b edzie wszystko OK to musisz zrobić pełna mape wtrysku podczas jazdy, samoadaptacja na tym sterowniku nie jest za dobra. Dla swietego spokoju wymień na STAG300 jest duzo lepszym sterownikiem i jest bardziej uniwersalny, obsługuje wszystkie typy wtryskiwaczy. Napisz jaki kolor masz wtryskiwaczy moga byc za wolne istąd problemy na wolnych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Torunia

No może cos byc z tym sterownikiem. Jezeli jest goracy dzien to nie gasnie a drgania sa duzo mniejsze, ale zdarza mu sie.[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 14:58 _________________________________________________a czy zle zalozona instalacja moze byc powodem duzego brania oleju przez silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...