Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny na wysokich obrotach


lemon_lmn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Usunąlem zawor EGR - wstawiłem flansze i zaslepke na kolektor ( calosc zakupiona na allegro ) . Na poczatku bylo wszystko ok, jednak niedawno zaczal sie pojawiac problem - silnik czasami wpada w tryb awaryjny na wysokich obrotach, odlacza turbo i traci moc. Po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok. Czytalem, ze przyczyn moze byc kilka - zawor N75, przeplywomierz albo zapieczone lopatki w turbinie.

Czy przyczyna moze byc inna dawka powietrza po usunieciu EGR i ECU swiruje?

Na co stawiacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...