sebastiannn Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Posiadam audi a4 b6 1.8 turbo i mam problem z silnikiem.Otoz pojawila sie kontrolka oleju i zaczal dochodzic metaliczny dziwiek z silnika(wydaje sie ze z gory silnika)Wymieniona zostala pompa olejowa ale nic nie pomoglo.Kontrolka nadal sie pojawiala oraz dziwiek. W chwili obecnej silnik calkowicie traci moc i gasnie. Csnienie oleju jest ok jak jest silnik zimny,jednak przy temp. 90 stopnin spada praktycznie do 0. Czy mogly mi ktos doradzic co robic dalej... Czy wystarczy jesli wymienie glowice cylindrow lub tylko blok silnika ? Czy moze ewentualnie cos innego?Poprosze o rade..Dziekuje
skerim Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 jak na mój gust rozbierać i remontować - telepiąc go dalej w tym stanie tylko pogorszysz sprawę. Tak z ciekawości jaki jest przebieg i na jakim oleju jeździ?
sebastiannn Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Mam przejechane 187 tys a olej to castrol 5w-30...
STEWIE Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 współczuje, Seba chyba nici z wakacji w tym roku:wink:
WIŚNIA Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 miałem cos podobnego tyle że w b5 zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy nie masz galaretki
sebastiannn Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 pod spodem nakretki gdzie nalewa sie olej jest takie jakby maslo,a gora cylindrow jest bardzo okopcona,jednak nadal nie wiem za bardzo co robic ...Czy wymiana bloku silnika wystarczy...gdyz caly silnik jest strasznie drogi...
WIŚNIA Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 nie wiem jak jest u ciebie,też miałem masełko pod korkiem,a pod pokrywą było trochę gorzej,nie wiem czy u ciebie jest też coś takiego nie przestrasz się może to jakaś pierdoła ale poczytać możesz http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?204329-ALL-P%B3ukanie-silnika&highlight=dziwny+d%BCwi%EAk+pokryw%B1+zawor%F3w
Rafal-L Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 przy wymianie pompy oleju sprawdzaliscie droznosc kanalow olejowych??? i w zyciu niewlalbym castrola do mojego silnika....
STEWIE Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 co jest nie tak z castrolem?ja uzywam castrol edge i myślałem ze to dobry olej, dlaczego go odradzasz i co polecasz?
Rafal-L Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 ogladalem kilka silnikow po castrolac i zostawialy mase syfu... wiem ze costam w castrolu edge sie juz poprawilo, ale niemam zaufania do Castrola.... ja obecnie jezdze na Motulu, ale zmieniam na millersa CFS 5w30, uwazam tez ze Valvoline max life powyzej 100tysiecy jest swietny
sebastiannn Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Dziekuje za rady.. Czy silnik 1.8 turbo kod avj mozna zamienic jakims innym bez problemow z komputerem itp. Czy silnik APU bedzie pasowal lub moze jakis inny bo widze ze chyba bez wymiany silnika sie nie obedzie....
Rafal-L Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 skad wiesz ze sie nie obejdzie??? sprawdzla ktos dokladnie Twoj silnik???
sebastiannn Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 tak byl sprawdzany.. Sprawdzone zostalo csnienie,jak byl zimny trzymal okolo 2 mbr, a jak troche sie zagrzal to spadalo praktycznie do 0.. To chyba wystarczy zeby powiedzec ze silnik padl czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się