kukis84 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 czeka mnie wymiana zaworow w mojej głowicy_silnik to AJL , ale mam problem dostac do niego czesci, ale za to jest troche do 150 KM Chce kupic cały zestaw- uszcelki, sroby do głowicy, nowy rozrzad, zawory, moze popychacze. Prosze o informacje roznicy miedzy silnikami 180 KM a 150 KM ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zagadaj na PW do kolegi Poziek, on ma dużą wiedzę na temat 1.8 T, zaś kolega pet3r ma takie autko z silnikiem AJL, do niego też możesz napisać. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 AJL i AEB różniły się turbiną i programem, reszta gratów jest taka sama. głowica, zawory, pokrywa rozrządu, paski, rolki napinające, napinacze, wałki rozrządu, zawory, pompa wody, uszczelki są identyczne (w ETKI mają te same numery dla AJL i AEB). uważaj żeby nie kupić części od ADR bo kilka z nich się różni. w razie czego wal na priv to podam Ci odpowiednie numery części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukis84 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 wiec głowica została dzis sciagnieta ale jak ja sciagłem nie miałem juz usmiechu ;( zawory wydechowe pokrzywione jak banany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 jak głowica dostała po d.... to rozbierz też dól i sprawdz panewki korbowodowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukis84 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 gdybym miał ku temu warunki zrobiłbym to bez zastanowien. ale jedyne co mam to garaz do ktorego wjezdza auto, ale jest problem z wysiadaniem. do wszystkich narzedzi tez nie mam dostepu Jedyne co mnie cieszy to ze tłoki nie popekały [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2008, 21:27 _________________________________________________no wiec doł silnika nie został ruszony pokrzywiło 4 zawory ssace, dwa popychacze szlak trafił, uszkodziło dwa gniazda zaworowe. Naprawa głowicy wyniosła mnie 260 funtow wraz z splanowaniem i sprawdzeniem cisnienia. 17 funtow sroby do głowicy i 82 funty komplet uszczelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 i co chodzi to już? a co z prowadnicami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się