Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki salon (dilera) wybrać oraz ASO?


Lukasz9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Jestem tutaj nowy więc w przypadku złego działu lub pominięcia czegokolwiek proszę nie bić:)

W najbliższym czasie zamierzam złożyć zamówienie na Audi A5. Mam do wyboru kilku dilerów oraz kilka ofert. Są one podobne cenowo dlatego też chciałbym wybrać salon z którym będzie mi się dobrze współpracować i przy okazji też serwisować samochód. Oczywiście samochód mogę serwisować u innego dilera. Dlatego też zwracam się do Was o pomoc i poradę:)

Jeśli chodzi o kupno samochodu to rozważam 3 salony:

1. Lellek, Opole

2. Idczak, Łódź

3. Audi Centrum, Wrocław

Z kolei po zakupie, do serwisu mógłbym dojeżdżać do:

1. Opola

2. Łodzi

3. Częstochowy

4. Kalisza

5 Wrocławia

6. Katowic

7. Krakowa

Z pewnością kóryś (któraś:)) z Was korzysta z usług wymienionych wyżej dilerów oraz serwisów dlatego też będę bardzo wdzięczny za opinie i pomoc.

Pozdrawiam,

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupujesz auto za niemałe pieniądze więc proponował bym wybrać taki serwis w którym, pracownicy serwisu mają certyfikaty ukończenia szkoleń i mają pojęcie w temacie, bo zauważ że forumowicze nie zachwalają serwisów ze względu na brak doświadczenia w obsłudze aut ( wymieniają części za grubą kasę, a efektu brak ). Ale to jest moje zdanie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupujesz auto za niemałe pieniądze więc proponował bym wybrać taki serwis w którym, pracownicy serwisu mają certyfikaty ukończenia szkoleń i mają pojęcie w temacie, bo zauważ że forumowicze nie zachwalają serwisów ze względu na brak doświadczenia w obsłudze aut ( wymieniają części za grubą kasę, a efektu brak ). Ale to jest moje zdanie. :hi:

Całkowicie się z Toba zgadzam ale jak tu znaleźć taki serwis?:) A czy Ty miałeś styczność z którymś z salonów lub serwisów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieważne jaki salon, ważne byś zmienił to 1.8 TFSI, które wpisałeś w profilu, na jakiś konkretniejszy silnik bo jeżdżąc A5, będziesz żałował tego wyboru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieważne jaki salon, ważne byś zmienił to 1.8 TFSI, które wpisałeś w profilu, na jakiś konkretniejszy silnik bo jeżdżąc A5, będziesz żałował tego wyboru :)

Pod jakim względem będę żałował? Proszę o rozwinięcie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupujesz auto za niemałe pieniądze więc proponował bym wybrać taki serwis w którym, pracownicy serwisu mają certyfikaty ukończenia szkoleń i mają pojęcie w temacie, bo zauważ że forumowicze nie zachwalają serwisów ze względu na brak doświadczenia w obsłudze aut ( wymieniają części za grubą kasę, a efektu brak ). Ale to jest moje zdanie. :hi:

Całkowicie się z Toba zgadzam ale jak tu znaleźć taki serwis?:) A czy Ty miałeś styczność z którymś z salonów lub serwisów?

Klient płaci klient żąda, jak będziesz w serwisie to poproś by Cię oprowadzili, zadawaj dużo pytań i obserwuj ludzi, wypowiadającego się podczas oprowadzania itd. Obstawiam że dobry diler i serwisant będzie się zachwalał jaki to on nie jest i jakich ma wykwalifikowanych pracowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod jakim względem będę żałował? Proszę o rozwinięcie:)

Pod takim, że szybko zabraknie ci mocy pod nogą, wystarczy kilku śmiałków na światłach, w starych, ale jarych bmw :) chyba, że takie rzeczy w ogóle nie mają dla ciebie znaczenia - tylko po co wtedy komu A5 :D a wracając do tematu, słyszałem wiele pozytywnych opinii o Lellku. Nie jest też tak, że o pozostałych słyszałem coś złego, nie.. Znam człowieka, który wszystkie auta kupował u Lellka - passata, A4, A8, cayenne, 911. A wcale nie był to najbliższy mu salon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod jakim względem będę żałował? Proszę o rozwinięcie:)

Pod takim, że szybko zabraknie ci mocy pod nogą, wystarczy kilku śmiałków na światłach, w starych, ale jarych bmw :) chyba, że takie rzeczy w ogóle nie mają dla ciebie znaczenia - tylko po co wtedy komu A5 :D a wracając do tematu, słyszałem wiele pozytywnych opinii o Lellku. Nie jest też tak, że o pozostałych słyszałem coś złego, nie.. Znam człowieka, który wszystkie auta kupował u Lellka - passata, A4, A8, cayenne, 911. A wcale nie był to najbliższy mu salon.

Dziękuję za wypowiedź odnośnie dilera.

Jeśli chodzi o akcje na światłach, to są sporadyczne akcje i które nie mają wpływu na zakup samochodu. No ale skoro już o tym mowa, to sądzę,że przy 8.2 s do 100 tragedii nie będzie. Nie mniej jednak, 2.0 tfsi to z pewnością inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieważne jaki salon, ważne byś zmienił to 1.8 TFSI, które wpisałeś w profilu, na jakiś konkretniejszy silnik bo jeżdżąc A5, będziesz żałował tego wyboru :)

a ja właśnie mam ten silnik - to nie to samo co poprzednie 1.8TFSI. ten nowy ma 320Nm przy 1400-3700obr :naughty:

...przebieg mocy i momentu idealny - max moc już przy 3800-6200obr i nie spadnie od razu po przekroczeniu 4tys obr jak w klekocie :whistling:

polecam naprawdę daje radę a podkręcić go też się da:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Przed chwilą skończyłem śledzić założony przez Ciebie temat. Przy okazji gratuluje zakupu auta i zycze bezawaryjnej jazdy:)

Mam nadzieję, ze w tamtym temacie bedziesz dzielil sie z Nami swoimi odczuciami z jazdy i ogolnymi wrazeniami na temat samochodu:)

Do tej pory jak sie sprawuje?

Podkręcić go, a w jaki sposob? Planujesz cos takiego zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkręcić go, a w jaki sposob?

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?5547

Planujesz cos takiego zrobic?

Narazie docieram auto i nie sprawdzałem jego maksymalnych możliwości ale czuć że ma potencjał a jeździłem już wieloma autami i podtrzymuję wersję że nie jest to za słaby silnik do tego auta - wiadomo że im mocniejszy tym lepszy ale idąc tym tropem to i o 2.0TFSI można powiedzieć że jest słaby bo jest przecież i S5 do kupienia :whistling:

...a o chipie się kiedyś pomyśli jak się znudzą osiągi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób docierasz auto?

po prostu nie kręcę go na wysokie obroty - niby w książce serwisowej jest napisane że do 2/3 max obrotów - ja stosuje narazie tak do 3tys obr/min i tak aż nie przejadę 1500-2000tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...