Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie (dławienie) silnika 2.0 alt a4 b6 2001


tomwin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam mały problem od jakiegoś czasu auto zaczyna delikatnie szarpać,dławić się ( nie dzieje się to zawsze przeważnie na ciepłym silniku) po podpięciu vaga pokazuje błędy

17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit

P1240 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal

P1539 - 004 - No Signal/Communication

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent

martwi mnie pierwszy błąd ponieważ pokazał się od czasu kiedy szarpie, ten drugi od czujnika sprzęgła był już przed szarpaniem i katalizatora też. Pierwszy dotyczy bodajże wtryskiwacza paliwa cylindra 4 tylko jest problem bo w aucie mam założony od 2 lat gaz sekwencje i szarpanie występuje na benzynie i na lpg. A z tego co wiem wtryskiwacze nie działają podczas jazdy na gazie, więc problem szarpania powinien występować tylko na benzynie, a tak nie jest.

Więc zwracam się z prośbą o pomoc w tym problemie, nie wiem może cewka zaczyna padać???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź miejsce w instalacji w którym wtryski benzynowe są odcięte podczas montażu gazu. Byś może coś tam nie styka bo gość montujący gaz słabo to polutował i dlatego następuje przerwa w obwodzie a to może wpływać na pracę również na lpg. Może też sama emulacja wtrysków pb przez sterownik lpg nie domaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wskazówki sprawdzę jutro, pozamieniałem jeszcze cewki zapłonowe z cylindra 4 na 1 i pozamieniałem wtryski z cylindra 4 z 2 zobaczę co będzie, co pokaże wag, czy dalej będzie błąd na 4 czy na innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na forum jest o tym watek :wink:

---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

albo zadzwon do ASO podajesz tylko przez telefon numer vin i wyskakuje w historii czy jest akcja fabryczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój niby był rok temu na tej akcji wymiany cewek w niemczech ale nie wiem czy coś tam wymienili bo cewki które mam to 1x 06C905115L; 06C905115D (ta wg etki wygląda że jeszcze od nowości) oraz 2x 06A905115M.

W dodatku jak wiadomo do ALT w B6 idą w kolorze czerwonym a te dwie z początkiem 06A są czarne i wg etki są do 1,8 t i to w cabrio. Myślałem że te dwie były właśnie wymienione na najnowsze ale przecież nie wstawiliby chyba w serwisie 06A905115M bo powinny być 06C905115R -czerwone. Do ALT w B7 ze względy chyba na kolorystykę idą 06B905115M -czarne Oczywiście te dwie stare czerwone ktoś pomalował na czarno. No i teraz w sumie nie wiem czy nie wymienić wszystkich na swój koszt ale z drugiej strony szkoda kasy bo nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...